מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.69
מחיר 9.46
איכות 9.67
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נפתלי ו. תל אביב.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
סידור לוח חשמל ביתי.
חוות דעת:
היה טוב. הוא הגיע בזמן, היה נחמד, הסביר את הדברים, החליף את מה שצריך ודיבר עם חברת החשמל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רותם ברמן, תל אביב.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
החלפת תשתית חשמל כולל לוח חשמל בדירה.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי וסיים את העבודה מהר יותר מהזמן שהתחייב אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליה פרידמן, תל אביב.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של מפסק ראשי בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע בזריזות, למרות שזה היה בהתראה קצרה. הוא עבד באופן יעיל, זיהה את התקלה ופתר את אותה במהירות. הוא לא רימא אותנו ואמר שאין סיבה להחליף את כל הלוח, שזה חסך לנו כסף. הוא גם לקח סכום סביר לגמרי. הוא ממש הציל אותנו, כי היינו בלי חשמל כל הלילה ויש לנו תינוק בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף צימנד, תל אביב.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה כי הוא הגיע בזמן, היה נחמד ועבד לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן כהן, תל אביב.
אשרור: 31/01/2017
משוב: 20/11/2016
תיאור השירות:
תיקון בעיה בלוח חשמל טקטור שרוף של עסק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דנה רזניק, תל אביב.
אשרור: 18/01/2017
משוב: 20/09/2016
תיאור השירות:
בדיקה בארון חשמל ותיקון בית מנורה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא היה הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי. הכל היה ממש עשר! הוא עשה מעל ומעבר ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה שמי, תל אביב.
משוב: 01/09/2016
תיאור השירות:
החלפת קופסא בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, נעים ומקצועי, חבל על הזמן! אחלה בן אדם! הוא בא אליי פעמיים ובפעם הראשונה אפילו לא לקח כסף. הבין מיד מה הבעיה הראה מקצועיות ואמינות!!! אין לי ספק שהוא בן אדם שאמליץ עליו לכל מי שמחפש חשמלאי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמי טולדו, בת ים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חוטים שנשרפו בלוח חשמל.
חוות דעת:
אני נדהמתי מהיחס שלו, מטיב העבודה ומהמחיר שלו. אני מרוצה ממנו מאוד. סיכמנו על מחיר בטלפון הוא הגיע ורצה לקחת אפילו פחות ממה שסיכמנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה עפרון, רמת גן.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמל בארון חשמל של הבית.
חוות דעת:
היה פנטסטי! הוא היה זמין והגיע בדיוק בזמן שקבענו. נתן שירות טוב ואדיב ועשה עבודה טובה ומקצועית במחיר סביר בהחלט. אני מבסוט ביותר. הוא עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה לוין, גבעתיים.
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
החלפה של פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 271 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק