עוד לא נתקלתי בבעל מקצוע אדיב ומקצועי כזה, אחד מאלף. כבר קראתי לו מאז עוד עשרים פעם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערבה רביב, תל אביב.
משוב: 27/07/2025
תיאור השירות:
פירוק שולחן והרכבת הרגליים בשולחן אחר, שיוף שולחנות ותליית מתלה לבגדים.
חוות דעת:
אבי מעולה, הוא בן אדם מאוד נעים, מקצוען ובאמת תענוג לעבוד איתו. כל תקלה קטנה שיש לנו אנחנו מזמינים אותו, הוא יצירתי ועובד טוב. לא תמיד הוא זמין, אבל אני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גד רדעי, תל אביב.
משוב: 25/07/2025
תיאור השירות:
פירוק והרכבת ארון.
חוות דעת:
היה אחלה! קראתי לאבי די במפתיע והוא הגיע בטווח מהיר, אז היו כמה עיכובים ושינויים אבל זה לא ביג דיל. כשהוא הרכיב את הארון הוא לא חשב שנרצה להתקין ידיות, ולכן התקין חלק מהדלתות הפוך, אבל כשבאנו להתקין ידיות וראינו את זה הוא לקח אחריות מלאה, בא ותיקן מייד. הוא בסדר גמור!
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
יובל נגר, תל אביב.
משוב: 24/06/2025
תיאור השירות:
החלפת מנורות, פירוק והרכבת רהיטים.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו מאוד, הוא מדהים! יש לו אישיות חמה, הוא בן אדם ישר, כן ומקצועי. תמיד רצונו לעזור ולפתור את הבעיה. הוא יצירתי מאוד ובאמת דואג שאצא מרוצה בכל פעם, מסביר לי כל פעם את הבעיה ושומר על שקיפות. אני ממליצה עליו לכולם!
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.