ביצע עבודת תיקון תריסים חשמליים אשר מנגנון הרמתם נשבר וכן ביצע תיקון חשמל קל. תיקן והלך - יומיים לאחר מכן החלו תקלות בכל מה שנגע. תריס התעקם וכרגע אני בחיפושים אחר איש מקצוע אחר. לא אמין לדעתי, ממליץ להתרחק מבעל מקצוע זה.
איכות
3
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
תגובת העסק:
חבל לי על חווית הלקוח. במידה והוא היה מתקשר לאחר התקלה, הייתי מגיע לסדר.
קיבלתי שירות מצוין. הוא מקצועי והגיע מיד שהתקשרנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור קדרון, שער אפרים.
אשרור: 06/03/2018
משוב: 09/01/2018
תיאור השירות:
תיקון מפסק של תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, נחמד ואדיב. הגיע במהירות ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי צנגוט, תל מונד.
אשרור: 30/01/2018
משוב: 29/11/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה והסביר לי טלפונית איך לתקן את זה בעצמי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
עידו שמידט, תל מונד.
אשרור: 28/05/2017
משוב: 17/03/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע מהר מאוד, תוך שעה וחצי הוא היה אצלי. היה שירותי מאוד. מאוד נחמד. ישר אבחן את התקלה. תיקן בלי להחליף שום חלק. הסביר גם להבא איך להימנע מהתקלה הזאת. לקח מחיר הוגן מאוד. ממש בן אדם אמין. אני מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איל ש. תל מונד.
אשרור: 29/11/2016
משוב: 03/08/2016
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ברונשטיין, פתח תקווה.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
התקנת כנפונים לחלון ממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה שירות מעולה, היה נראה לי אחלה ומקצועי. הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל סגל, קרית אונו.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
החלפת מסילה וגלגלים בחלון ויטרינה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, הוא נתן לי את הפתרון הכי פרקטי ולא בהכרח את ההכי יקר, הוא מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתי שמידט, הרצליה.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור! המחיר לדעתי יקר לעומת מה שנעשה, לא החליף ולא התקין שום דבר חדש.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2745 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.