היה בסדר גמור. הוא נתן שירות כמו שצריך והמחיר היה לפי מה שקבענו, למרות שהוא עשה מעבר למה שאבחן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל ברששת, רמת גן.
משוב: 06/11/2023
תיאור השירות:
תיקון ידית בחלון של חדר ממ"ד.
חוות דעת:
עזרא היה על הכיפאק, אבל איחר קצת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
עומרי דהן, רמת גן.
משוב: 17/10/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה אצל חמותי. והיה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית זהר, רמת גן.
משוב: 07/08/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דומיניק היימברג, רמת גן.
אשרור: 11/07/2023
משוב: 15/01/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון חדר ממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני לא הייתי בבית בזמן התיקון אבל התכתבתי איתו והתרשמתי שהוא מקסים ומדבר לעניין. לדעתי, הוא גבה מחיר מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל זינגרמן, גבעתיים.
אשרור: 16/06/2023
משוב: 17/04/2023
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע איתר את הבעיה, טיפל והסביר. מאוד מקצועי, ונחמד.
תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטע ליפשיץ, רמת גן.
משוב: 28/04/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד שנפל מהמסגרת והיה תלוי על פס נירוסטה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
התקשרתי אליו ביום הזיכרון בבוקר מוקדם והוא הגיע תוך שעה, סידר את החלון בסבלנות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צפור פליישמן, רמת גן.
משוב: 24/04/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2720 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.