עזרא נתן שירות מקצועי, אמין ונראה שהוא באמת ידע מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהושע רגב, כוכב יאיר.
אשרור: 02/04/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גלגלים לדלתות רשת והחלפת הרשת.
חוות דעת:
היה פשוט 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית בכר, כוכב יאיר.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכולל החלפת צירים לחלון ולרשת.
חוות דעת:
עזרא היה בסדר גמור, נתן יחס ושירות טובים, הגיע אפילו לפני הזמן שקבענו ומגיע לו עשר בהכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן אלמוג, כפר סבא.
משוב: 26/05/2024
תיאור השירות:
החלפת רשתות, תיקון תריס חשמלי והתקנת רשת בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
השירות היה אחלה. גם בשיחת הטלפון הראשונית שלחתי לו את כל העבודות, הוא החזיר לגבי כל דבר מה המחיר הצפוי ועשה את כל מה שקבענו באותו יום. לאחר התיקון ראינו שיש בעיה והוא הגיע שוב בשביל לסדר את זה. לא יצא לי לבדוק מחירים אז העדפתי לא לדרג את הפרמטר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית סיימון, הוד השרון.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
החלפת רשתות.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדעון דירקטור, פתח תקווה.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
התקנת רשת נגד יתושים במרפסת והחלפת גלגלים בחלון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע מהר ועשה הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקו ק. תל אביב.
משוב: 12/06/2023
תיאור השירות:
החלפת רשת נגד יתושים.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה שירותי ומקצועי ואפילו סידר לנו משהו נוסף על הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל זלזניאק, הרצליה.
משוב: 18/11/2021
תיאור השירות:
החלפה של 3 רשתות.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת, עמד בזמנים והיה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פנינה צנוע, הוד השרון.
אשרור: 03/11/2021
משוב: 03/08/2021
תיאור השירות:
תיקון חלון תקול, החלפת ידית והחלפת רשתות.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה, יש לו יחס טוב והוא בן אדם מאוד נחמד. המחיר לא יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת ט. ראש העין.
אשרור: 31/10/2021
משוב: 03/08/2021
תיאור השירות:
החלפה של רשת גלילה, כולל מסילות בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2818 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.