היה מצוין! עזרא בא, עשה והלך. העבודה נראתה לי קצת פשוטה ביחס למחיר, אבל אני לא איש מקצוע אז לא בטוח שאני יכול לחוות דעה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי דהן, נחשונים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא עבד טוב, נקי ובסך הכל היה בסדר. היה נחמד מאוד והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דור שרון, פתח תקווה.
אשרור: 04/05/2024
משוב: 24/08/2023
תיאור השירות:
תיקון של תריסים חשמליים.
חוות דעת:
היה מעולה! הסביר הכל, נתן מחיר הוגן, היה אדיב ונחמד ונתן שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל לוי, כפר סבא.
משוב: 03/05/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה (2 תריסים)
חוות דעת:
שירות מהיר, אדיב ומקצועי,
עזרא היה בזמינות גבוהה ותיקן את הבעיה ״מעכשיו לעכשיו״,
המנגנון שהוא תיקן מרגיש רך וקל לשימוש גם ביחס לתריסים האחרים בבית שלא תוקנו (כי לא התקלקלו) 🙂
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון יצחקי, הוד השרון.
אשרור: 03/05/2024
משוב: 16/10/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלמוג מ. גבעתיים.
משוב: 03/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מסילה וגלגלים בחלון.
חוות דעת:
השירות היה נהדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מיכל כ. ראש העין.
משוב: 02/05/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומית מירון, ראש העין.
משוב: 02/05/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שאולי כצנלסון, ראש העין.
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. אמר מראש מתי יגיע והגיע בזמן שאמר. הגיע באותו היום בערב החג, עשה עבודה טובה והיה אדיב ומקצועי. הסביר על העבודה שלו והיה ממש בסדר ומעולה. מאוד ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2768 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.