הוא היה מאוד מקצועי, הוא נתן לי את הפתרון הכי פרקטי ולא בהכרח את ההכי יקר, הוא מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל הר-זהב, קרית אונו.
משוב: 22/08/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס סורג שבור, החלפת מסילות לחלון הזזה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
על דבר אחד אין ספק, זו היתה בחירת איש מקצוע מעולה!
רק דברים טובים יש לי לומר, איש לפני הכל, מקצוען אמיתי!
בשיחת טלפון ראשונה עמד על התקלה והציע פתרון עם מחיר. קבע זמן לפגישה ועמד בו בדיוק של טירונות.
כשבחן את התריס הציע פתרון אחר, מתאים יותר, למרות שהעלות פחתה בשל כך.
העבודה נעשתה בצורה מושלמת, ואין לו ספק כי כשאזדקק לתיקון נוסף בתחום מקצועו אקרא לו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן בן צבי, גני תקווה.
משוב: 11/01/2022
תיאור השירות:
החלפת גלגלים ותיקון מנעולים של ויטרינה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה ארבילי, קרית אונו.
משוב: 17/02/2021
תיאור השירות:
החלפת ידית בחלון ממד והחלפת גלגלת בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור,אדיב ונחמד, הגיע מהר ותיקן מה שהיה צריך.
עזרא\דורון התחייב לתרום לקהילה עד 3 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
החלפת גלגלים, שלות ומנופים בעשר כנפיים בתריסים עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
תודה לעזרא הטכנאי שבא לתקן לנו את התריס, אנחנו כל כך שמחים, הוא בן אדם מקסים, עשה עבודה נהדרת ואני מודה לו מאוד. התריסים היו שבורים ותקועים, לא יכולנו לפתוח אותם. עכשיו סוף סוף אני יכולה לפתוח, קודם הייתי צריכה לפתוח מנורות ועכשיו יש לי אור בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
3.0 שעות נתרמו
על ידי עזרא\דורון
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2757 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.