השירות היה בסדר גמור. אמר מראש מתי יגיע והגיע בזמן שאמר. הגיע באותו היום בערב החג, עשה עבודה טובה והיה אדיב ומקצועי. הסביר על העבודה שלו והיה ממש בסדר ומעולה. מאוד ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון פרן, ראש העין.
משוב: 08/02/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועות פלסטיק בתריס חשמלי בגודל 2.5 מטר וקיבוע ארגז.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע מעכשיו לעכשיו, תיקן ועשה הכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור פ. ראש העין.
אשרור: 31/07/2023
משוב: 01/06/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה מהר ובעיניי גם לקח מחיר הוגן. באמת על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל שרביט, ראש העין.
משוב: 09/04/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועות ושלבים בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מהמם ומקצועי! הוא הגיע בערב חג כי הוא הבין את המצוקה שלי, באמת כל הכבוד. הוא עשה את העבודה מהר, הוא ממש הציל אותי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן טיקוצקי, ראש העין.
משוב: 29/03/2023
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס חשמלי ובדיקת תריס נוסף.
חוות דעת:
היה אחלה והשירות היה טוב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית גונן, ראש העין.
אשרור: 01/08/2022
משוב: 09/05/2022
תיאור השירות:
החלפת רצועות והחזרה למסילה של תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה, מאוד נחמד ואדיב, נתן שירות טוב, בא, עשה את העבודה והשאיר הכל נקי אחריו. אין מילים, הוא מקצועי לחלוטין, סידר את התריס והחזיר עטרה לישנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כפיר מזור, אורנית.
אשרור: 11/03/2022
משוב: 10/12/2021
תיאור השירות:
החלפת מתג והחלפת מנוע בשני תריסים חשמליים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אחלה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יותם ש. ראש העין.
אשרור: 10/01/2022
משוב: 11/11/2021
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס גלילה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת מזולה, ראש העין.
משוב: 19/10/2021
תיאור השירות:
החלפת רצועות במספר תריסי גלילה בדירה.
חוות דעת:
הוא מעולה, מקצועי, אמין ומהיר. הגיע תוך רבע שעה מאז שהזמנתי אותו ולקח מחיר טוב לדעתי. הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2779 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.