החלפת שני ידיות של חלונות, כיוון שני דלתות יציאה למרפסת והתקנת רשת לחלון.
חוות דעת:
עזרא היה מעולה! הוא תיקתק את כל העבודה וסיפק את הרשת תוך שלושה ימים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל ל. הרצליה.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
החלפת רשתות ותיקון תריס רפרפת.
חוות דעת:
מקצועי, ביצע את העבודה על הצד הטוב. ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידית ת. הרצליה.
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
החלפת רשתות וגלגלות לחלונות אלומיניום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון רומנוב, הרצליה.
משוב: 28/05/2018
תיאור השירות:
החלפת רשת נגד יתושים.
חוות דעת:
נהדר, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב ו. הרצליה.
משוב: 08/11/2017
תיאור השירות:
החלפת רשתות יתושים.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! היה מקצועי, זריז ואמין מאוד.הוא התנדב גם לטפל בכמה תריסים שבורים, מיוזמתו.היה אדיב ונחמד מאוד.עמד באופן מדויק בלוחות זמנים.מחירים סבירים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר גילאון, הרצליה.
משוב: 03/08/2017
תיאור השירות:
תיקון מסילת חלון והחלפת רשת.
חוות דעת:
עזרא הפנה אותי למישהו אחר כי הוא לא יכל להגיע, אנחנו מרוצים מבעל המקצוע מבחינת איכות העבודה.
איכות
10
10
כללי
גליה אברהמי, הרצליה.
משוב: 19/07/2017
תיאור השירות:
החלפה של רשת בחלון של ויטרינה מחולק.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאד, יצירתי, הגיע בזמן-ביום שהתחייב, עשה עבודה טובה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
מיכל שחורי, כפר שמריהו.
אשרור: 04/01/2017
משוב: 01/11/2016
תיאור השירות:
החלפה של 2 רשתות שנקרעו.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון עוז, רמת השרון.
משוב: 05/07/2016
תיאור השירות:
התקנת רשתות בחמישה חלונות והחלפת גלגלים בחלון הזזה גדול, 3X2 מטרים.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עבד לעניין בלי לעשות בלגן מסביב, בלי לדבר הרבה - בא, בדק, מדד. הוא נתן הצעת מחיר מסודרת והוגנת, למחרת הזמין את החומרים ושבוע אחרי זה בא להתקין, אפילו לא הייתי בבית. העבודה יצאה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2757 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.