הוא היה נהדר, חביב, זמין, נחמד, הגיע מהר, ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי שיטרית, הוד השרון.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ממש טוב בסך הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אילנה ש. רעננה.
משוב: 10/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מגנטים בויטרינה וחילוץ חפצים תקועים בין שתי דפנות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה לי מצוין, ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואן לוי, רעננה.
משוב: 08/04/2024
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אפי וינטר, כפר סבא.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
פירוק והרכבת בית תריס, החלפת מנוע בתריס חשמלי והתקנת רצועה נוספת.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הוא פירק את בית התריס, בדק ומצא כי המנוע החשמלי שבק חיים. החליף את מנוע התריס החשמלי החדש, חיבר אותו לחשמל, התקין רצועה נוספת לקיימת לגלילת התריס והרכיב את בית התריס מחדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית סיימון, הוד השרון.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
החלפת רשתות.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוגב רחמים, כפר סבא.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
החלפת ידית של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא מעולה, נחמד ומקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מקסים אלטשול, הוד השרון.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! עזרא ניסה לתקן את המנוע הקיים כדי להוריד את העלות. כשלא הצליח נתן מחיר טוב למנוע חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סוזן ק. כפר סבא.
אשרור: 12/03/2024
משוב: 22/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מערכת ורצועה קרועה של התריס.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, ממש מקצוען, הגיע מהר מאוד, טיפל ועשה עבודה מאה אחוז. גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2745 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.