מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.80
מחיר 9.60
איכות 9.72
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרון רדיאן, הוד השרון.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי
חוות דעת:
היה בסדר גמור! עבד מהרמויעיל, ביצעאת התיקון בצורה טובה. העלות מעט יקרה
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
זהר סלמן, ירקונה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
החלפת זכוכית ותיקון תריס.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור. הגיע בזמן, יש לו מילה ועשה את העבודה כמו שצריך. הוא מקסים אין הרבה כאלה, ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל אוסטרו, הוד השרון.
אשרור: 06/09/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
סגירת מכסה של תריס חשמלי בסלון, החלפת גלגלים וכיוון חלונות.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! המחיר היה קצת גבוה לפי החישוב שלי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דביר א. הוד השרון.
אשרור: 06/09/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ידני.
חוות דעת:
הגיע בזמן, זיהה מהר את התקלה, תיקן בצורה טובה, וגבה מחיר תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון גולדשטיין, כפר סבא.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית בחלון ממ"ד שננעל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה והגיע בזמן שקבענו, הוא בחור שירותי, המחיר היה הוגן ויש לי רק דברים טובים לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייקל הילמן, הוד השרון.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בבית.
חוות דעת:
עזרא היה מצוין, הגיע אלי מהר מאוד ועשה עבודה טובה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל שלהב, הוד השרון.
אשרור: 15/08/2019
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד שלא נסגר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, עזרא תיאם זמנים ונתן התראה כמו שביקשנו והוא ביצע את העבודה במהירות. אך לטעמי עלות העבודה הייתה קצת גבוהה בהתאם לזמן העבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמי שכטר, רעננה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון גלגלים של חלון ותריס יציאה לגינה.
חוות דעת:
קודם כל עשה עבודה מצויינת ברמה המקצועית, הוא הגיע בזמן שקבע, גבה מחיר מאד הוגן והיה מאד אדיב במהלך השירות. אנחנו מאד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב רמתי, רעננה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן, העבודה הייתה מקצועית, המחיר היה סביר.אני אזמין אותו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי וינטר, כפר סבא.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת תריסים רגילים לשני חלונות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עבד מהר, הציע מחיר סביר ולא מוגזם לדעתי והיה בסדר סך הכל, חוץ מעניין קטן שלא היה מכבד בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1397 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק