מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.82
מחיר 9.49
איכות 9.74
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אפרת בראון, חיפה.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! 10 בהכל! היה זמין, הגיע מהר, אדיב, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נגה ארז, חיפה.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור מטבח.
חוות דעת:
התרשמנו ממנו לטובה, היה זמין, מאוד אמין ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
9
כללי
גירסאות
איתן ארליך, חיפה.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
התקנת צנרת באמבטיה שכלל עבודות שיפוץ קטנות כגון ריצוף ושבירת קיר.
חוות דעת:
הכל היה לעילא ולעילא, ההתנהלות מולו הייתה כמו שמצופה מבעל מקצוע הוא ענה תמיד לשאלות, עמד בפרק הזמן שאמר שיסיים את העבודה ועשה את זה בצורה מקצועית. עבד בצורה נקייה והמחיר היה הוגן מאוד.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטשה שילוני, טירת כרמל.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקן נזילה בברז הכיור.
חוות דעת:
מקצועי ואמין, זמינות מופלאה והמחיר הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים קריספין, חיפה.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
עבודת חציבה בחלקה בבטון יצוק, לצורך התקנת צנרת מים חמים וקרים, כולל צנרת ניקוז לעמדת כיור חדשה וביצוע אטימה של צנרת מים חמים וקרים בעמדה אחרת במטבח.
חוות דעת:
השירות היה מושלם.הוא עמד בכל לוח הזמנים,לתאום לביצוע ולסיום העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון גרופמכר, חיפה.
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח.
חוות דעת:
השירות של היה בסדר גמור, יחס אישי טוב, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי אבוטבול, חיפה.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בכיור שרותים.
חוות דעת:
חיים היה מעולה, טוב, הגיע בזמן, אבחן את הבעיה מאוד מהר, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודליה צ. חיפה.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
איתור צנרת פגומה בעזרת מכשור מיוחד והחלפתה, כלל חציבה וסגירה של הקיר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן ואף הקדים. מקצועי ובעל תודעת שירות גבוהה. חיים זיהה צנרת פגומה בתוך קיר הגובל עם חדר אמבטיה בעזרת מיכשור מיוחד. חצב בקיר כדי להגיע לצנרת הפגומה. במהלך החציבה זיהה צינור חלוד נוסף, והמליץ על החלפתו. וכך היה. סיכמתי עם חיים על ביצוע העבודה ללא סגירת הקיר, אך הוא מיוזמתו אמר שיסגור הקיר (בעוד שבועיים, אחרי שהאיזור ייתייבש) ללא תוספת תשלום! בנוסף בדק לחץ מים בברז המטבח, והדביק אסלה שהיתה רופפת. גם כן ללא תוספת תשלום למעט העבודה המרכזית שלשמה הזמנתי אותו. כך שלא גבה תשלום נוסף על עבודות נלוות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי פ. חיפה.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה חלקית לברז מטבח.
חוות דעת:
חיים טיפל בבעיה במקצועיות עד לפתרונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שבי מטרסו, חיפה.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
שירות מאוד מהיר, התקשורת היתה מיידית וטובה. המחיר היה סביר. הכל בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 579 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק