מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.91
מחיר 9.79
איכות 9.83
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לבנה ינקוביץ, לפיד.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במייבש כביסה.
חוות דעת:
איציק היה בסדר, ממש אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אבנר אקר, מודיעין.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
שימון מייבש כביסה חורק.
חוות דעת:
ממש עשר! איציק הביע רצינות בטיפול במכשיר, הסביר שאיתור הבעיה מורכב והציע לנסות שימון. נשאר די זמן כדי לוודא שהבעייה נפתרה, ואמר שאם היא תשנה ותחזור גם הוא ישוב להמשך טיפול. לבסוף, ניכר שאיציק נעים ההליכות אוהב את עבודתו ולא בכדי הוא מאד טוב בה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל פדרו, מודיעין.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה ממש חביב, הגיע בזמן, בדק ביסודיות והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד ק. מודיעין.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי לטין, מודיעין.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על מייבש כביסה מרעיש של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
כשדיברת איתו בטלפון הוא ביקש ממני לשלוח לו סרטון של המייבש. עשיתי את זה, והוא אמר שלפי דעתו יש בתוך המכונה איזשהו גוף זר מתכתי שפשוט צריך להוציא והסביר לי איפה אני צריך לחפש, ובאמת מצאתי את העצם והוצאתי אותו, והמכונה חזרה מאוד מהר לפעול רגיל. הוא היה ממש אחלה- נחמד, מפורט בהסברים שלו וחסך לי המון בשיחה הזו. אנחנו ממש מרוצים מהשירות הטוב שהוא נותן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל וליאור ג. מודיעין.
אשרור: 17/04/2019
משוב: 18/01/2019
תיאור השירות:
תיקן גומיה במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! חסך לי המון כסף! זו כבר פעם שנייה שאיציק מגיע אלינו ובכל פעם עושה מאמצים גדולים לתקן תקלות קטנות בדרך כדי לא להגיע להוצאות הגדולות. מעולם לא פגשתי איש מקצוע שכל כך מתאמץ לחסוך כסף ללקוחותיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי קלינמן, מודיעין.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
שיפוץ מנוע של מייבש כביסה מחברת NORMANDE.
חוות דעת:
זאת הפעם השנייה שאני עובד איתו והוא עשר! מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן אלברט, מודיעין.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה על הכייפאק, מקצועי, אדיב, הגיע מהר מאוד והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל שאול, מודיעין.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה למייבש.
חוות דעת:
זמינות טובה, הוא הגיע תוך שנייה, מחיר בסדר ושירות אחלה. הכל טוב ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד כהן, חשמונאים.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לפתיחת סתימה במייבש כביסה של חברת אינדסיט.
חוות דעת:
אדם מאוד נחמד ושירותי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 917 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק