מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.91
מחיר 9.73
איכות 9.84
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומרי מ. כפר האורנים.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 22/07/2019
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא סוג האנשים שבגללו משתמשים במדרג. סופר מקצועי, הוגן, שירותי, נעים וחרוץ. כיף. הפקק של הניקוז נשבר לי ולא הצלחתי לפתוח אותו. איציק הגיע תוך שעה, הצליח למרות שהפקק היה שבור לפרק את המשאבה, לפתוח את הפקק, לנקות ולהחזיר את המשאבה והפקק למקום. התלבטנו אם להחליף את המשאבה לחדשה כי בוש לא מוכרת רק פקקים. הוא הצליח לחסוך לנו את ההוצאה הזו. ניכר שהוא מבין היטב את מה שעושה הוא ועושה את זה מכל הלב. הגיע ביום שישי בבוקר תוך שעה . תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איה מצא, כפר האורנים.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש AEG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא בא ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סליה ענבר אדיר, מודיעין.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! מדובר בבעל מקצוע אכפתי, נעים הליכות, מקצועי ומסביר הכל, הגיע שוב ושוב עד שנמצא פתרון לבעיה, אלוף. הוגן, הגון ומומלץ בחום רב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר אקר, מודיעין.
אשרור: 16/09/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
שימון מייבש כביסה חורק.
חוות דעת:
ממש עשר! איציק הביע רצינות בטיפול במכשיר, הסביר שאיתור הבעיה מורכב והציע לנסות שימון. נשאר די זמן כדי לוודא שהבעייה נפתרה, ואמר שאם היא תשנה ותחזור גם הוא ישוב להמשך טיפול. לבסוף, ניכר שאיציק נעים ההליכות אוהב את עבודתו ולא בכדי הוא מאד טוב בה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני פ. מודיעין.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס חכם של מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה פשוט 10! תיקן עוד באותו יום את הכרטיס, ממש שירות VIP, שירותי, מהיר ולא יקר לדעתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון כהן, מודיעין.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת בולמים במכונת כביסה בוש.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! אדיב, מקצועי ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה אהרונוביץ', מודיעין.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במכונת כביסה של חברת בוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור מעולה ומקצועי, הוא עמד בזמנים ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עזריאל הלל, מודיעין.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה מחברת AEG.
חוות דעת:
קיבלתי טיפול מאוד מעולה! הוא היה מאוד מקצועי וישר עלה על הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוגל רחמן, מודיעין.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע במהירות והיה מאוד נחמד ואמין. בפועל לא הייתה בעיה לתקן אבל הוא אמר לנו שאם יהיה צורך שנהיה איתו בקשר ונתן לנו טיפ שכנראה פתר את התקלה ובנוסף לקח מחיר הגון על הביקור לדעתי.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלנה רטנר, מודיעין.
משוב: 03/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 941 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק