מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.91
מחיר 9.81
איכות 9.83
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ארז טטרו, מודיעין.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של סמסונג, כלל תיקון מנוע.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע ממש מהר ואבחן את הבעיה במהירות. לקח את החלק לתיקון וחזר באותו יום. גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עומרי מ. כפר האורנים.
משוב: 22/07/2019
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא סוג האנשים שבגללו משתמשים במדרג. סופר מקצועי, הוגן, שירותי, נעים וחרוץ. כיף. הפקק של הניקוז נשבר לי ולא הצלחתי לפתוח אותו. איציק הגיע תוך שעה, הצליח למרות שהפקק היה שבור לפרק את המשאבה, לפתוח את הפקק, לנקות ולהחזיר את המשאבה והפקק למקום. התלבטנו אם להחליף את המשאבה לחדשה כי בוש לא מוכרת רק פקקים. הוא הצליח לחסוך לנו את ההוצאה הזו. ניכר שהוא מבין היטב את מה שעושה הוא ועושה את זה מכל הלב. הגיע ביום שישי בבוקר תוך שעה . תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לבנה ינקוביץ, לפיד.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במייבש כביסה.
חוות דעת:
איציק היה בסדר, ממש אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבנר אקר, מודיעין.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
שימון מייבש כביסה חורק.
חוות דעת:
ממש עשר! איציק הביע רצינות בטיפול במכשיר, הסביר שאיתור הבעיה מורכב והציע לנסות שימון. נשאר די זמן כדי לוודא שהבעייה נפתרה, ואמר שאם היא תשנה ותחזור גם הוא ישוב להמשך טיפול. לבסוף, ניכר שאיציק נעים ההליכות אוהב את עבודתו ולא בכדי הוא מאד טוב בה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל פדרו, מודיעין.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה ממש חביב, הגיע בזמן, בדק ביסודיות והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה רז, מודיעין.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון במכונת כביסה.
חוות דעת:
הייתה לי בעיה במכונה שלפעמים היא הפסיקה לעבוד, כשהתקשרתי אליו הוא אמר שזה נשמע לו משהו שאני יכול לפתור בעצמי וחבל שהוא יגיע, המליץ לי לנקות מקומות מסוימים שלא ידעתי עליהם ואמר באיזה תוכניות כדאי להשתמש ומתי, בינתיים עשיתי מה שהמליץ וזה עובד טוב!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה נוי, מודיעין.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה חברת בלומברג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. מה שהוא סיכם איתי זה מה שהיה. הוא בדק את המכונה אבל לא מצא תקלה והוא עשה את הבדיקה כמו שצריך ואמר שאם תהיה תקלה הוא יהיה זמין ויגיע שוב.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד ק. מודיעין.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוכבד שריידר, חשמונאים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
הוצאת גוף זר תקוע ממכונת כביסה.
חוות דעת:
איציק היה מקסים, הגיע אלי תוך פחות משעה, איתר את הבעיה ופתר אותה. קצת היססתי לפנות למישהו שאני לא מכירה, קראתי המלצות וראיתי המלצה גם של מישהו שאני מכירה וזה נתן לי קצת ביטחון לראות שאלו באמת אנשים שכותבים את חוות הדעת. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
צבי קפלן, מודיעין.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 899 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק