מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
8.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.11
זמנים 9.36
מחיר 8.56
איכות 9.31
דירוג כללי 8.96
התפלגות

מחושב על 95 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאיר בן בסט, גבעתיים.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
אני לא מרוצה מהשירות. כבר בטלפון אמרתי לו שמדובר במדיח כלים בילד אין. כשהגיע הוא היה מאוד מופתע לגלות שמדובר בבילד אין ואמר שהוא לא מתעסק בזה ולא מוכן לבצע עבודה. לא הייתה שום יוזמה ושום רצון לעזור. פשוט חוויה נוראית!
איכות
0
מחיר
0
זמנים
2
יחס
1
0
כללי
גירסאות
סגור
יצחק לכיש, רמת גן.
אשרור: 08/08/2018
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה תוצרת סימנס, כלל שיחרור מגירת חומרי הניקוי שנתקעה ובדיקת תקלה בדלת של מדיח כלים תוצרת בוש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
ע. ש. הרצליה.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
עשה רושם מקצועי ומנוסה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 22/03/2018
תיאור השירות:
טיפול במנוע של מדיח כלים מחברת סימנס.
חוות דעת:
בהתחלה אמר שצריך להחליף מנוע אבל אחר כך הצליח להשמיש אותו בלי להחליף. הגיע פעמיים, פעם אחת להערכה ופעם שנייה לתיקון.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אלי וינברן, גבעתיים.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בתנור של חברת דה דיטריש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אלף הוא בחור מאוד מאוד ישר, ניסה לעזור והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מוריס אדרי, גבעתיים.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גופי חימום בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
מקצועי, מצוין, הראה לי כל מה שעושה והביא איתו את החלקים להחלפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בטי מוזס, רמת גן.
משוב: 27/09/2018
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו. הוא הגיע בזמן, היה נחמד מאוד וכנה. שהוא התחיל לבדוק את המכונה לטובת תיקון הוא ראה שעלות התיקון שלה תהיה גבוהה יותר ממכונה חדשה והמליץ לנו לקנות מכונה חדשה, אמר לנו את עלות התיקון של המכונה ומה זה ידרוש. הוא לא ניסה קודם לתקן ולגבות סכום גבוהה כדי להרוויח. אני ממש מרוצה מהכנות הזאת ובטוח אזמין אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני אסולין, רמת גן.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מחברת נורמנדה, שכלל החלפת טיימר.
חוות דעת:
בגדול יש דברים טובים ויש דברים רעים, אבל בהרגשה שלי הרע עלה על הטוב. הוא הגיע אלי בזמן על מנת לתקן מקרר שסבל מרעש. הוא עלה על הבעיה מהר וסידר אותה כמו שצריך, אבל כשהתחלתי לבדוק שאני לא שומע יותר רעש לוואי, הוא התחיל לגעור בי ולהיות ממש לא נחמד לדעתי. העיר לי הערות על כל מני דברים, מה שהיה לא סימפטי- על גבול הגסות. יחס אישי מאוד לא נחמד. הוא אמר לי מראש שעלות ביקור היא 250 ש'ח, גם אם לא אתקן בסוף ואמרתי סבבה, שאין בעיה. לאחר האבחון אמר לי שצריך להחליף טיימר ואת המחיר לחלק מקורי ואמרתי לו שיעשה זאת. תוך כדי בדקתי באינטרנט וראיתי שזה אמור להיות יותר זול והערתי לו על כך ובתגובה הוא אמר שזה לא מקובל עליו שאני בודק תוך כדי ואמרתי לו שיסיים את העבודה, כי הייתי חייב לתקן את המכשיר. לאחר שהוא הלך התקשרתי לסתם טכנאים ושאלתי כמה יעלה התיקון הספציפי הזה וכולם אמרו מחירים זולים יותר ב - 10 עד 30 אחוז פחות. אני אגיד את האמת, התיקון עצמו הוא 5 דק' עבודה ולקחת על זה כל כך הרבה, זה נשמע לי יותר מדי יקר. בגלל זה גם בדקתי.
איכות
10
מחיר
2
זמנים
10
יחס
2
4
כללי
גירסאות
יונתן בר, רמת גן.
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
בדיקת מקרר ואבחון בעיה.
חוות דעת:
בעקרון, הייתי מרוצה! הוא אמר שלא שווה לתקןושזה יקר מידי אלא אם יש לי ביטוח. סה"כ נראה בחור אמין אבל לא היה לו מה לעשות עבורי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל נ. רמת גן.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל הפשרה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שקבענו, שאל כמה שאלות וניגש לבדוק. הוא מיד אבחן את הבעיה, ואמר שלא דרושה כל פעולה למעט הפשרה של המקרר ל12 שעות. הוא היה מקצועי וישר, ואני מרוצה מאד. אם תהיה לי תקלה נוספת לא אהסס לקרוא לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 95 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק