מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.03
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.33
זמנים 9.40
מחיר 8.87
איכות 9.34
דירוג כללי 9.03
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גילי רוזן, רעננה.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה בתנור אפייה מחברת זנוסי.
חוות דעת:
לא הייתי מרוצה, הוא היה אדיב נחמד ושירותי, אבל לא הצליח לפתור את הבעיה, היה צריך להחליף חלק בתנור, אמר שהוא לא יכול להזמין אותו, אחרי שהזמנתי את החלק בעצמי, הסביר שאם יגיע שוב יגבה שוב תשלום נוסף, לדעתי זה לא בסדר, אני מאוד מאוכזבת.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
סגור
זורינה בן צבי, הוד השרון.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון תנור אפיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ואדיב. הוא הגיע בזמן וממש השקיע בניסיון לתקן את התנור. מדובר בתנור מדגם יוקרתי ולא מוכר והוא לא הצליח לתקנו.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמנואל חיימוב, תל אביב.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ידיות פנימיות בתנור אפיה.
חוות דעת:
אני לא מרוצה בכלל! היחס והגישה היו לא טובים מבחינתי, הוא דיבר בצורה לא יפה. חוץ מהעבודה שנעשתה ונפתרה התקלה, המחיר היה מאוד מוגזם מבחינתי.
איכות
7
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
אשר בן, פתח תקווה.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת תנור משולב מיקרוגל.
חוות דעת:
היה אחלה! אמין, מקצועי ושירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דלית כהן, ראש העין.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום תחתון בתנור מסוג סאוטר.
חוות דעת:
אבנר היה מקסים! הייתי מרוצה מהאדיבות שלו, מהשירות, מהיחס שנתן, היה נראה לי אמין, הגון, ישר, היה לו הרבה סבלנות, נסע וחזר להביא חלק, הייתי מרוצה מאוד ומגיע לו בהכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם רבין, הרצליה.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס השעון בתנור אפייה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שקבענו, לקח את כרטיס השעון לתיקון וכבר באותו היום חזר ותיקן את התנור. הוא ביצע את העבודה בצורה מהירה מאוד, גבה מחיר הוגן ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן נוח, רמת גן.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה של תנור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא היה אמין, עשה את הבדיקה במקצועיות, אמר את הדעה האמיתית שלו והסביר את האפשרויות שעומדות בפנינו, כולל המחירים. אם אצטרך, אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי וינברן, גבעתיים.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בתנור של חברת דה דיטריש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אלף הוא בחור מאוד מאוד ישר, ניסה לעזור והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מוריס אדרי, גבעתיים.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גופי חימום בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
מקצועי, מצוין, הראה לי כל מה שעושה והביא איתו את החלקים להחלפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ה. ב. כפר סבא.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה לתנור.
חוות דעת:
הוא היה מאוד סובלני ולא התייאש עד שהבין שיש קצר. הוא עשה רושם מאוד טוב, מקצועי, אמין, הוגן, נחמד ואדיב. הוא לא פתר את הבעיה כי אני החלטתי שלא לתקן את התנור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 152 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק