מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שרון
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.81
מחיר 9.50
איכות 9.79
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי א. רחובות.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת רשת בבית.
חוות דעת:
שרון היה ממש אחלה, הוא הגיע אלי בזמן והמחיר היה הוגן כמו שרציתי!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
איתן ברוש, נס ציונה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
סידר תיקיות במחשב נייח.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, אדיב ושירותי. ישר טיפל בי איך שהגעתי אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב דורון, נצר סרני.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
אספקת מחשב לפטופ ועדכון תוכנות.
חוות דעת:
התקשרתי, דיברתי עם שרון ואחרי שנוצר קשר ווב נאמר שיגיע איש מקצוע אחר כי מדובר בעצם בחנות, דבר שלא ידוע כשמחפשים במידרג, וקצת ביאס אותי. אבל הבחור השני שהגיע כן היה סובלני והתקין במקצועיות. השירות והיחס שנתן לי היו טובים ואיכות המחשבים שלהם טובה בהחלט, רק שהמחיר בעיניי היה יקר מאוד.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גיל טולקובסקי, רחובות.
אשרור: 15/05/2019
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, פתר לי את הבעיה בטלפון. נחמד ושירותי מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא גראם, באר יעקב.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לפרמוט מחשב נייד.
חוות דעת:
הוא בחור על הכיפאק! התקשרתי אליו והוא נתן לי הדרכה מלאה כיצד לפעול על מנת לפרמט את המחשב. עשיתי בדיוק מה שהוא אמר וזה אכן עזר לי לפתור את הבעיה וחסך לי את הגעתו. הוא בחור ממש נחמד ואדיב.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל הרצוג, רחובות.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס זיכרון ואבחון תקלה במחשב נייח של חברת דל.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. הוגן וממש אחלה. הוא עזר לי מאוד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אדר כהן, רחובות.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת windows והחלפת כונן קשיח במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ועזר לי מאוד במהירות הכי גדולה שהוא יכל. גם המחיר לא היה יקר בעיני. זו פעם שנייה שהוא עוזר לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז ששון, רחובות.
משוב: 06/03/2019
חוות דעת:
היה טוב מאד, שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון גאמר, רחובות.
אשרור: 03/03/2019
משוב: 19/03/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע למחשב נייח.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא היה נחמד, אדיב וסבלני. אמרתי לו שיש בעיה שהמחשב כל פעם כבה מעצמו. הוא המליץ לי להוריד ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה של Windows. זה באמת מה שעזר לפתור את הבעיה. באמצע התהליך הייתה לי תקלה, התקשרתי אליו והוא הסביר לי איך להתגבר על זה. הוא נתן תשומת לב ולא לקח תשלום. נכון לעכשיו הכל תקין :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון אנטמן, נס ציונה.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
תיקון כונן קשיח.
חוות דעת:
הוא אחלה ועשה עבודה מהירה, מקצועית ויסודית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1898 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק