מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שרון
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.60
מחיר 9.24
איכות 9.73
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הדר שמעון, רמת גן.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקן בלוח אם במחשב נייד.
חוות דעת:
אחלה שירות! הוא מאד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בן כחילה, רמת גן.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת לנובו, שכלל תיקון לוח אם.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הם מאוד זמינים ועונים לכל שאלה גם בטלפון. בנוסף, התרשמתי מהעובדה שיש להם שירות של לקחת מהבית את המוצר, שזה מאוד נוח ואין לי משהו רע להגיד. הייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר מיזרחי, גבעתיים.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מחשב נייד שלא נדלק ועשה קולות מוזרים.
חוות דעת:
הבן אדם פשוט תותח על! הוא ממש הציל אותי, התקשרתי אליו בלחץ כי המחשב הוא הכלי עבודה שלי והוא היה ממש זמין אליי הסביר לי בסבלנות מה לעשות ואיך ופתר לי את הבעיה ללא תשלום, אני בהחלט ממליץ עליו בחום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני מצפון, גבעתיים.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתקן תקלה בתקשורת.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! אדם מקסים, תיארתי לו את התקלה והוא מראש אמר לי שלא בטוח שזה קשור לתחום שלו, הוא ניסה במשך זמן רב אבל התברר שזה באמת קשור לעדכון של ווינדואוס ולא אליו. הוא לא הסכים לגבות ממני תשלום אפילו שעבד זמן רב, פשוט אדם הוגן!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן טקיאר, רמת גן.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
בניית מחשב נייח לצורך עריכת וידאו.
חוות דעת:
הוא הקשיב לכל מה שרציתי, היה מקסים ממש ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק אפלפלד, גבעתיים.
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מחשב נייח מחברת ASUS שנכבה ונדלק באופן חוזר.
חוות דעת:
שרון הציע לי להוציא ולהכניס את כרטיסי הזיכרון, השירות הטלפוני היה מצוין מבחינתי מגיע לו כל התשבחות כי פתר לי בעיה בשיחה קצרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איה דיאמנט, גבעתיים.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מסך של לפטור של חברת אייסר.
חוות דעת:
הם אדיבים, יעילים, הגונים מאוד והולכים לקראת הלקוח. הם הגיעו אלי עם משלוח גם בשעות שלא היה להם הכי נוח כי הם ידעו שזה חשוב לי. ארז הגיע להביא לי את הלפטופ בשעה מאוחרת בלילה, הרחוב בעייתי מבחינת חניה אבל בכל זאת הוא מצא, עלה אלי הביתה ותפס אותי עם השקית זבל בדלת. לא היתה לי יד פנויה לקחת את המחשב אז הוא נתן לי אותו והוריד את הזבל במקומי. אין לי מילים. היה פשוט תענוג לעבוד איתם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה מאירי, גבעתיים.
אשרור: 03/03/2019
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב.
חוות דעת:
היה מעולה! המחשב הפסיק לעבוד ושרון נתן פתרונות תיקון מעולים. הוא מנע ממני להוציא כסף על שידרוגים לא נחוצים, כלומר לא ניצל את המצוקה של להיות בלי מחשב. עשה מה שצריך עם הסברים ומחיר הוגן. היה סבלני, נוח וקשוב לשאלות כשהמחשב היה כבר בבית. אני תמיד אחזור אליו בכל מה שקשור לתחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל רויטשטיין, רמת גן.
אשרור: 25/02/2019
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
תיקון שני מחשבים ניידים כלל החלפת חלקים ועדכון תוכנה וקניית צבע למדפסת.
חוות דעת:
הוא מקסים! הוא תיקן את המחשבים וחסך לי קניה של 2 מחשבים חדשים. תיקתק את העבודה, עמד בזמנים בצורה יוצאת דופן ובא לקראתנו, תוך יומיים הוא סידר את הכל. אני ממליץ עליו בחום, הוא הציל אותנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן שטיין, גבעתיים.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי מחשב נייח של חברה אוסטרלית, שלא עבד כמו שצריך.
חוות דעת:
הוא נתן כמה טיפים בטלפון והיחס שלו היה מהמם. הסביר שצריך להוציא את הכבלים ולסדר את המגעים ואולי שיהיה צורך להוסיף חלקים ולהרכיב מחדש. הבן שלי עשה מה שהוא אמר וזה עבד- הוא הוציא אותם וראה שיש כבלים רופפים ושכל הבעיה הייתה בחיבור, כמו ששרון אמר. הוא היה מאוד נחמד, אדיב, זמין ולא ניסה לדחוף סתם כדי לבוא ולקבל תשלום. הוא היה ממש הוגן ובסדר, ניסה להיות יותר שירותי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1863 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק