מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שרון
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.79
מחיר 9.61
איכות 9.81
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מקסים רומנוב, פתח תקווה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת Dell והחלפת רכיב בלוח אם.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא מקצועי, הוגן ונחמד. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חני זילברברג, פתח תקווה.
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת רשת במחשב.
חוות דעת:
הגיע טכנאי מטעמו, היה ממש נחמד ומאד בסדר. מבחינה מקצועית- פתר את התקלה. חייבת לציין שנוצרה בעקבות התיקון תקלה אחרת , התקשרתי אליהם וכבר באותו יום שלחו טכנאי שוב וסידרו את זה ללא עלות נוספת, היו הוגנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דוד רוזן, פתח תקווה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
החלפת בטריה במחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד ממנו. הוא איש נחמד, מגיע לו עשר בכל הפרמטרים וזו לא פעם ראשונה שאני נעזר בו. הבאתי לו את המחשב בחמישי בצהריים וכבר בחמישי בערב זה היה מוכן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי פרפליוטצ'יקוב, פתח תקווה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
התקנת חמש נקודות תקשורת בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והייתי ממש מרוצה ממנו. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי חדד, פתח תקווה.
אשרור: 13/12/2018
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
קניית מדפסת של חברת hp.
חוות דעת:
שירות מעולה. מקצועי, אדיב והמליץ איזו מדפסת תהיה הכי טובה עבורי. נתן לי הדרכה טלפונית איך לחבר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור לובל, פתח תקווה.
אשרור: 18/11/2018
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטנלי פורמן, גבעת שמואל.
משוב: 10/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מערכת הפעלה במחשב מחברת Delta.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. הוא שלח מישהו אלי שיאסוף את המחשב למעבדה, עבד עליו במהירות ושלח אותו אלי חזרה תוך כמה ימים. דיברנו בטלפון והסברתי לו את הבעיה במדוייק, הוא היה קשוב מאוד וגם ענה לי לכל השאלות שהיו לי בסבלנות. המחיר שגבה היה הוגן ובאופן כללי הוא היה ממש טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ב. פתח תקווה.
משוב: 07/10/2018
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק במחשב נייד של חברת DELL.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן חדד, פתח תקווה.
משוב: 30/08/2018
תיאור השירות:
העברת כבל רשת מסלון לממד.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא הגיע אליי תוך שעה מהרגע שהתקשרתי אליו, נתן שירות טוב מאוד ועשה את העבודה במהירות. אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר טייב, פתח תקווה.
אשרור: 24/08/2018
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת LENOVO, שכלל תיקון מאוורר וציר מסך.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא גם נחמד, גם מקצועי והוגן. המחיר נראה לי סביר ביחס לעבודה. אני מבסוט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1911 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק