מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.88
מחיר 9.90
איכות 9.95
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהונתן שטריקר, קרית טבעון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת תדיראן שכלל החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, ממש. הייתי מרוצה מהכל, הזמנים, המחיר, השירות, היחס. באמת עשר, אין לי מילה אחת רעה להגיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור קריית טבעון והסביבה

לאה נריה, קרית טבעון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
מצוין! יושרה, מקצועיות ואדיבות יוצא דופן. הכל היה הוגן מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל גולדברג, קרית טבעון.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
הוא היה טוב ואמין, נתן מחיר פייר והגיע בזמן. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר שילה, קרית טבעון.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, השירות והיחס היו טובים, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביה אלון, קרית טבעון.
אשרור: 18/11/2018
משוב: 18/09/2018
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר של חברת Samsung.
חוות דעת:
היה נהדר ונפלא! הוא בחור מקסים מקסים, הגיע בזמן ונסע במיוחד להביא חלק כדי להשלים את התיקון והכל במחיר ממש סביר. ממליץ עליו בראש שקט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת נויבירט, קרית טבעון.
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת ווירפול שלא מקרר.
חוות דעת:
היה מקסים, מקצועי, מנומס ושקט. גבה מחיר הוגן, פתר את הבעיה על הצד הטוב ביותר. הגיע אחרי הצהריים כמו שקבענו, מאוד הערכתי את העובדה שציין בטלפון שהוא עמוס אך יעשה השתדלות להגיע והגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צפי שכטר, קרית טבעון.
משוב: 02/05/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מצוין! אמר לי מראש שהוא יכול לבוא יום למחרת, תיאם עם הדיירת ועדכן אותי. מחיר סביר לגמרי, היה בסדר גמור. בינתיים זה עובד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית פילוסוף, רמת ישי.
משוב: 07/03/2018
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
נפלא, פשוט נפלא. הוא עשה בדיקה מעמיקה עד שגילה את מקור הבעיה וחזר אליי עם החלק החלופי למחרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן הילל, קרית טבעון.
משוב: 07/01/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה מאוד ענייני ונחמד, הייתי מאוד מרוצה ממנו. הגיע מתי שביקשתי שיגיע ונתן מחיר ממש זול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב לוי, קרית טבעון.
משוב: 30/11/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בעקבות קרח במקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
השירות מעולה. הוא הפשיר את הקרח וניקה מה שצריך, בא במיוחד זה היה ביום שישי והיינו מאוד מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 453 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק