מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.73
מחיר 9.84
איכות 9.89
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גל ג. קרית טבעון.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במקרר של חברת Amana.
חוות דעת:
היה אחלה! היה ממש נחמד, הגיע פעמיים, פעם אחת לבדיקה ובפעם השנייה הביא חלקים, המחיר היה מאוד הוגן, שיגענו אותו והוא היה ממש בסדר. בן אדם טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה אילני, קרית טבעון.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת מכונת כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נהניתי מהשירות שלו, הזמין חלק חדש וטיפל בהכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם בן חמו, רמת ישי.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה אדיב, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון פורטמן, רמת ישי.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון עגלת מכונת כביסה AEG.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה נפלאה! המכונה עשתה בעיות וחשבתי כבר שנצטרך להוציא המון כסף על תיקון, הוא הגיע ותוך כמה רגעים הבין שהבעיה בעגלה, הוא סידר כמה דברים קטנים והמכונה חזרה לפעולה תקינה במאת האחוזים. מקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני אגיון, רמת ישי.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
החלפת נורה בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
מיכאל חייב אותנו בתשלום מטורף מעבר לכל פרופורציה. הזמנו אותו רק להחלפת נורה בתנור שעולה 30 שקלים. מעבר לזה לקח לו 10 ימים לחזור אלינו להחליף. לקחנו אותו בגלל חוות הדעת הטובות אבל השירות לא היה כמו שצריך בניגוד לחוות דעת שקיבל.
איכות
5
מחיר
0
זמנים
0
יחס
1
0
כללי
גירסאות
יוליה דרי, קרית טבעון.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! חשבנו שיש בעיה במכונת כביסה אבל בסוף הסתבר שהבעיה הייתה ממקור אחר, על הדרך תיקן משהו בדוד ולא לקח כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה שין, קרית טבעון.
אשרור: 01/03/2020
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר סמסונג.
חוות דעת:
זה היה תיקון מורכב ומאתגר, אבל מיכאל לא ויתר. כל הכבוד! מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב גוטמן, קרית טבעון.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
טיפול בהצטברות קרח במקפיא מסוג lg.
חוות דעת:
מיכאל אחלה איש מקצוע! בא בזמן, נתן שירות טוב, לקח מחיר הוגן לדעתי, הכל היה טוב ומגיע לו עשר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתי פולק, קרית טבעון.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אדיב, מסביר טוב, גבה מחיר הוגן, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד אמסטר, קרית טבעון.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת דוד במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר, בא בדק, היה כנה ואמר שלא כדאי לתקן את התקלה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 505 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק