פירוק והרכבת שתי מיטות, תליית מראה ווים וסגירת חורים בשפכטל.
חוות דעת:
שירות נדיר! בעל מקצוע מצוין, נעים, מקצועי והגון. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן כהן, תל אביב.
משוב: 03/08/2025
תיאור השירות:
התקנת קולט אדים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! ונעים. צריך לחזור לפיניש קטן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
משיח התחייב לתרום לקהילה עד 3 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
מירב ברוך, תל אביב.
משוב: 31/07/2025
תיאור השירות:
תליית תמונה עבור קשישה ניצולת שואה בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא אמין, ישר ונחמד מאוד! הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
3.0 שעות נתרמו
על ידי משיח
שירות זה נעשה עבור עמותת הקרן לרווחת נפגעי השואה.
גיא ז. תל אביב.
משוב: 29/07/2025
תיאור השירות:
התקנה של נקודת קשירה לאופניים על קיר בכניסה לבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אבל חבל רק שלא ניתן לשלם בביט או בפייבוקס. הייתי צריך ללכת לכספומט, ובימינו יש כבר פתרונות יותר נוחים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אבי חן, תל אביב.
משוב: 14/05/2025
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה 75 אינטש.
חוות דעת:
היה ממש מעל ומעבר למצופה! הוא היה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילה קניגסברג, תל אביב.
משוב: 19/01/2025
תיאור השירות:
תליית זכוכיות על קירות והתקנת מצלמות.
חוות דעת:
אין עליו בארץ כולה! הוא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים! הוא אדם מקסים, ישר, הגון, מקצועי, בעל לב רחב ונתינה. הוא עשה את העבודה במקצועיות מדהימה ואין דבר שהוא לא יודע לעשות. הוא אלוף עולם ואני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברכה יחזקאל, תל אביב.
משוב: 19/12/2024
תיאור השירות:
תליית תמונות, מדפים והתקנת תאורה בכניסה לבית.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים. עושה עבודה טובה, הוא יסודי, מקצועי, אמין וכשקובעים איתו שעה - הוא בא בזמן. הוא אדם ישר והגון, נקי, מסודר ואפשר לסמוך עליו. הוא תמיד עם חיוך ומצחיק ומגיע עם וויב טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 59 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
בעל מקצוע זה לא נותן שירות באזורך (רעננה-כ"ס-הוד השרון)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.