הוא ניסה לתקן נזילה, העבודה הייתה קשה והשתדל מאוד, אחרי כמה זמן הייתה שוב דליפה, הלך לחנויות וקנה חלקים, עשה כל מה שיכול אבל בסוף היה צריך לזרוק את המקרר ולקנות חדש, עבד עליו בטונה של מקצועיות, חמוד ואדיב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל
שירות בסדר גמור. הגיע בזמן ומהר. היה ממש בסדר. היה אדיב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי סנה, הוד השרון.
אשרור: 02/12/2014
משוב: 10/09/2014
תיאור השירות:
טיפול במקרר אמנה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איבחון מדוייק ומהיר של מקור הבעיה.
הגיע הביתה תוך חצי שעה מרגע השיחה.
מחיר סביר והוגן.
בן אדם נחמד מאוד ואיש מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי שניר, גבעת שמואל.
אשרור: 28/01/2014
משוב: 24/03/2013
תיאור השירות:
החלפת מנוע במקרר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע ונתן שירות אדיב ורגיש! הוא גם מקצועי! התיקון שלו הביא לשיפור מיידי של המקרר. הוא עמד בזמן ועשה את העבודה שלו. אין לי טענות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמיר וינטרוב, פתח תקווה.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 11/06/2013
תיאור השירות:
תיקון מקרר של אמקור.
חוות דעת:
הוא גילה את התקלה די מהר והראה לנו את הבעיה. הוא גם עשה בדיקות כדי לבדוק שזה זה ולא משהו אחר. הוא הגיע בזמן בטווח הזמנים שציין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסים פלד, הוד השרון.
אשרור: 29/10/2013
משוב: 04/07/2013
תיאור השירות:
תיקון מקרר, חברת ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא הגיע לתקן את התקלה,אחרי זמן מה של עבודה הוא אמר שהוא לא מצליח למצוא את הבעיה והתקלה לא נפתרה. הוא לא גבה תשלום על השירות שלו ( אך התעקשנו לשלם כי בכל זאת הוא ביצע עבודה ) והמליץ לנו על טכנאי אחר שיוכל לעזור לנו במקרה והבעיה בכרטיס המחשב - כרטיס מחשב במקרר הינו יקר ולכן החלטנו לרכוש מקרר חדש וזהו .
בכל אופן הוא היה מאוד נחמד ואדיב.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
איתמר א. גבעת שמואל.
משוב: 22/08/2013
תיאור השירות:
תיקון מקרר של אמנה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון דוד, פתח תקווה.
אשרור: 08/08/2013
משוב: 06/01/2013
תיאור השירות:
החלפת חלק במקרר חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא הגיע בהתראה מאוד קצרה כי היינו צריכים לנסוע. הוא הגיע תוך שעה. בדק את התקלה. הוא אמר שנשרף הגוף חימום או קירור,אני לא זוכר. אחר כך הוא נשאר לראות שהכל עובד ושאין בעיה. לבנתיים נראה שהוא עשה טוב כי המקרר לא עושה לנו בעיות.
הוא היה בסדר גמור. הוא היה אחלה במחיר ובמקצועיות שלו. יצאתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1323 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם ניסים
טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.