מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
ניסים
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.84
מחיר 9.52
איכות 9.70
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל מייזל, חולון.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע ותקע חשמלי במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
ניסים מקסים וממש הציל אותי. הוא איש חברותי, נעים בדיבור שלו, מסביר כל דבר שעושה וגם מבחינת המחיר היה הוגן. אחלה בן אדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שי דויקו, חולון.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני והתקנת צינור מים במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה, הוא היה מאוד נחמד, ממש מקצועי, הגיע בזמן ובסך הכל היה בסדר מכל הבחינות.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דודו חפץ, חולון.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת אנקור.
חוות דעת:
ניסים היה מעולה, הגיע בזמן, מקצועי, עשה עבודה טובה, כרגע המקרר עבוד, נחמד, הסביר על התקלה והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קורין חואי , חולון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מושלם! היה אצלי שעה וסידר את הכל. למחרת התקשר לוודא שהכל בסדר, התרשמתי ממנו מאוד לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי אלעזר, בת ים.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
בא בזמן, לקח מחיר סביר והשאיר תוצאות נהדרות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית רז, חולון.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה ממנו, הוא פתר את הבעיה והמחיר שגבה היה סביר. בא בזמן ונתן שירות מאה אחוז. אני אעזר בו שוב אם אצטרך ואמליץ עליו לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי קובוס, בת ים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
הכל היה ממש בסדר גמור ואני מרוצה ממנו ומהשירות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן כהן, בת ים.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
בהכל עשר ואני מרוצה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליליאן חסון, חולון.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא עמד בלוח הזמנים, תיקן את הבעיה שהייתה ועשה את זה בצורה יסודית. היה אדיב ונעים. קבע איתי מחיר מראש ועמד במחיר, החליף נתיך שהיה שרוף ועשה את עבודתו לשביעות רצוני המלאה. עמד באחריות ויותר מזה הייתה לי בעיה בתיקון שלא קשורה לבעיה שהגיע לתקן והוא סידר את זה באתו רגע. היה מעל ומעבר ורק מילים של שבח והודיה. אמליץ עליו בחום לכל מכריי, כך צריך להיות, יישר כח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה בוחבוט, חולון.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במקרר.
חוות דעת:
הוא אחד האנשים הכי מקסימים שפגשתי בחיים שלי. אדיב, אמין וסבלני, אין דברים כאלה. אני עפתי עליו, חמוד חבל על הזמן :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1209 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק