היה קל לתאם איתו והוא הגיע בזמן, היה אמין בדק את המקרר ואמר שהמדחס לא עובד, נתן לנו הצעת מחיר לתיקון אבל החלטנו לקנות מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עירן טאוס, חיפה.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! יוסי הגיע בדיוק במועד שנקבע לתקן את המקרר. הוא מקצוען אמיתי ,אדיב והגון .לקח מחיר שווה לכל נפש .ממליץ לכולם על יוסי בכל לב. הוא פשוט 10 עגול!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ד"ר רם בורבין, חיפה.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 19/06/2013
תיאור השירות:
תיקון מקרר של SUB-ZERO.
חוות דעת:
הוא עשה את האבחנה הנכונה, הוא מילא את החוסר והמקרר התחיל לעבוד כמו שצריך! הוא מאוד מקצוען בפעולות שלו והוא לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
רוני קוברובסקי, תל אביב.
אשרור: 15/04/2024
משוב: 24/11/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממקרר סאב זירו.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל הרגיל, רמת השרון.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 17/07/2023
תיאור השירות:
תיקון תא הקפאה במקרר של חברת Galaxy.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר לשם, פתח תקווה.
אשרור: 19/12/2023
משוב: 11/01/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
איתר את התקלה- הטיימר של המקרר התקלקל.
היה מקצועי ולעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דליה ויטקובסקי, רמת גן.
אשרור: 11/12/2023
משוב: 29/07/2023
חוות דעת:
שירות אמין ומהיר
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי אראל, רמת השרון.
משוב: 16/11/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר שאינו פועל.
חוות דעת:
היה סבבה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1054 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יוסי מתמחה בתיקון מקררים כבר לא מעט זמן, אבל רק בשנים האחרונות החליט להתמקד רק בתחום הזה. "עבדתי בחברת יבוא בה עסקתי בנושאים רבים ובין היתר בתיקון מקררים, אבל לפני כמה שנים החלטתי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב, עזבתי את החברה והתחלתי להתעסק רק בתחום המקררים. אני מאוד אוהב את העבודה שלי, זאת הסיבה שאני נשאר בה כל כך הרבה שנים", הוא צוחק. "אני אוהב להסתובב בחוץ, להכיר אנשים חדשים ולדבר איתם".
יוסי אב לשלושה ילדים, שניים מתגוררים כיום בניו יורק, והצעיר עתודאי בצבא. כשהוא לא בעבודה, כנראה תוכלו למצוא אותו צופה במשחק כדורגל או כדורסל, או אפילו משחק בעצמו. האמת היא, שהוא אפילו היה שחקן כדורסל בהפועל חיפה :)
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולעבוד, כמה שיותר. וכמובן בריאות, זה הכי חשוב".
יוסי נמצא בתחום מוצרי החשמל כבר למעלה מ-35 שנה, וכיום עומד בראש העסק שלו, המתמחה בתיקון מקררים.
הדבר שמייחד את יוסי בעבודה הוא העבודה עם מקררים יקרים ומורכבים במיוחד. "אני מתקן מקררים מאוד יקרים, כאלה שעולים כמה עשרות אלפי שקלים", הוא מספר. "זאת עבודה שלא הרבה עושים, כי היא קשה ודורשת יותר מאשר עבודות אחרות".
בנוסף, יוסי אוהב להמשיך וללמוד כל הזמן דברים נוספים בעבודה, ולהכיר מכשירים חדשים. "זה אחד הדברים שהכי מאתגרים אותי. אני כל הזמן מכיר עוד כלי עבודה וצריך ללמוד איך להשתמש בהם ואיך לשפר את העבודה שלי. זה מאתגר, אבל אני אוהב את זה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.