היה מצוין! אדם נעים וחביב. הגיע, ביצע את העבודה, בדק תקינות והלך לאחר שווידא שהכל פועל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוקי געמפל, קדימה-צורן.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סימנס שכלל ניקוי ניקוז והחלפת חיישן טמפרטורה.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה. בחור רציני, הגון וישר. הגיע פעם אחת וניקה את הניקוז כי חשבנו שיש סתימה, הבעיה לא נפתרה אז הוא הגיע שוב, החליף חלק ואמר לי לחכות כמה ימים לראות שהכל בסדר ורק אז לשלם לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חזי א. פרדסיה.
אשרור: 20/10/2015
משוב: 20/04/2015
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת גנרל אלקטריק.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה נחמד, מנומס ואמין.
הוא עשה עבודה מקצועית ביותר והייתה לו סבלנות רבה.
אשתי הייתה איתו בזמן העבודה והיא אמרה שסופסוף מצאנו בעל מקצוע שאפשר לדבר איתו.
הוא הגיע בזמן ונתן שירות מעולה!
בנוסף נראה לי שהמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא זקר, צור משה.
משוב: 05/07/2015
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט הפשרה למקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, זמין, מקצועי. ממש מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה ניידורף, כפר יונה.
משוב: 13/04/2015
תיאור השירות:
החלפת גומיות במקרר מסוג אמנה.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה הוא הגיע ביום שישי בבוקר מה שבכלל לא טריוויאלי ונתן לי שירות מצוין, הכי חשוב חסך לי אלפי שקלים בקניית מקרר חדש כי היינו בטוחים שהוא כבר לא תקין בכלל. פשוט בעל מקצוע מצוין ולא יקר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר ארז, צור משה.
אשרור: 14/01/2014
משוב: 18/02/2013
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל!! הוא באמת היה בסדר! היה אדיב, מקצועי, תוך 5 שניות עלה על התקלה! לדעתי גבה מחיר הוגן, השאיר אחריו נקי ומסודר! באמת הוא היה על הכיפאק! מגיע לו 10!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל רוטשיין, תל מונד.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 18/04/2013
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מאד מקצועי ומהיר, הגיע בזמן והכי חשוב והא הסכים לבוא ביום העצמאות! הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זואי ג. כפר יונה.
אשרור: 10/11/2013
משוב: 12/08/2013
תיאור השירות:
תיקון מקרר של תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאד ומקצועי, הייתי מרוצה.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
תמיר אורון, תל מונד.
אשרור: 07/08/2013
משוב: 13/03/2013
תיאור השירות:
תיקן מקרר שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! כרגיל! עשה עבודה אמינה וטובה!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1054 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יוסי מתמחה בתיקון מקררים כבר לא מעט זמן, אבל רק בשנים האחרונות החליט להתמקד רק בתחום הזה. "עבדתי בחברת יבוא בה עסקתי בנושאים רבים ובין היתר בתיקון מקררים, אבל לפני כמה שנים החלטתי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב, עזבתי את החברה והתחלתי להתעסק רק בתחום המקררים. אני מאוד אוהב את העבודה שלי, זאת הסיבה שאני נשאר בה כל כך הרבה שנים", הוא צוחק. "אני אוהב להסתובב בחוץ, להכיר אנשים חדשים ולדבר איתם".
יוסי אב לשלושה ילדים, שניים מתגוררים כיום בניו יורק, והצעיר עתודאי בצבא. כשהוא לא בעבודה, כנראה תוכלו למצוא אותו צופה במשחק כדורגל או כדורסל, או אפילו משחק בעצמו. האמת היא, שהוא אפילו היה שחקן כדורסל בהפועל חיפה :)
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולעבוד, כמה שיותר. וכמובן בריאות, זה הכי חשוב".
יוסי נמצא בתחום מוצרי החשמל כבר למעלה מ-35 שנה, וכיום עומד בראש העסק שלו, המתמחה בתיקון מקררים.
הדבר שמייחד את יוסי בעבודה הוא העבודה עם מקררים יקרים ומורכבים במיוחד. "אני מתקן מקררים מאוד יקרים, כאלה שעולים כמה עשרות אלפי שקלים", הוא מספר. "זאת עבודה שלא הרבה עושים, כי היא קשה ודורשת יותר מאשר עבודות אחרות".
בנוסף, יוסי אוהב להמשיך וללמוד כל הזמן דברים נוספים בעבודה, ולהכיר מכשירים חדשים. "זה אחד הדברים שהכי מאתגרים אותי. אני כל הזמן מכיר עוד כלי עבודה וצריך ללמוד איך להשתמש בהם ואיך לשפר את העבודה שלי. זה מאתגר, אבל אני אוהב את זה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.