היה מעולה. הוא הגיע בזמן, איתר את התקלה מיד, החליף מה שהיה צריך והכל היה בסדר. בנוסף הוא התקשר למחורת לברר שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי הראל, טירת יהודה.
משוב: 06/08/2013
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר, חברת באוקנכט.
חוות דעת:
השירות היה מצויין! התקשרתי אליו ביום חמישי וביום שישי הוא כבר הגיע. הוא דייק בשעה והגיע בזמן. הוא ניראה מקצועי וכן איתר את הבעיה במהירות. הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד הר זהב, שוהם.
אשרור: 26/05/2013
משוב: 28/03/2013
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר אמנה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, גילה את התקלה מהר מאוד ועשה את העבודה בזריזות. הוא היה אדיב ולקח מחיר הוגן. הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אורן מיטס, שוהם.
אשרור: 19/11/2012
משוב: 06/09/2012
תיאור השירות:
תיקון רכיב במקרר אמקור ישן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה וגבה מחיר סביר! הוא היה מקצועי, בא, פתר את הבעיה. הגיע מתי שאמר שיגיע. חביב ונחמד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי קרון, רנתיה.
משוב: 10/10/2007
תיאור השירות:
תיקון מקרר- וויט ווסטינג האוס.
המאוור היה שרוף והיה צורך בהחלפתו.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד. הוא הגיע בזמן שנקבע, לא איחר. הוא זיהה את הבעיה מהר מאוד. תיקן את זה מהר וביעילות. הוא הסביר לנו מה הוא עושה בדיוק. המחיר שלו היה טוב מאוד. פעם עשיתי את אותו תיקון במקרר אחר ולקחו לי הרבה יותר כסף. אני מאוד מרוצה ממנו וממליצה עליו בחום! הוא איש מקצוע מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיוה ברנפלד, מודיעין.
משוב: 31/07/2006
תיאור השירות:
הוא הגיע לתקון המקרר.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד. התקשרתי אליו ביום שישי בצהריים והוא לא יכל להגיע אז הוא הנחה אותנו בטלפון מה לעשות בינתיים כדי שהמקרר יעבוד. זה החזיק רק יום יומיים והוא הגיע אחרי כמה ימים , תיקן את המקרר והחליף גם את הטיימר. זו כבר פעם שנייה שאני קוראת לו והוא ממש נחמד, ישר והגון. הכל היה מצויין.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
רחלה פושינסקי, הרצליה.
משוב: 21/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מדחס במקרר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני קוברובסקי, תל אביב.
אשרור: 15/04/2024
משוב: 24/11/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממקרר סאב זירו.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל הרגיל, רמת השרון.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 17/07/2023
תיאור השירות:
תיקון תא הקפאה במקרר של חברת Galaxy.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1055 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יוסי מתמחה בתיקון מקררים כבר לא מעט זמן, אבל רק בשנים האחרונות החליט להתמקד רק בתחום הזה. "עבדתי בחברת יבוא בה עסקתי בנושאים רבים ובין היתר בתיקון מקררים, אבל לפני כמה שנים החלטתי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב, עזבתי את החברה והתחלתי להתעסק רק בתחום המקררים. אני מאוד אוהב את העבודה שלי, זאת הסיבה שאני נשאר בה כל כך הרבה שנים", הוא צוחק. "אני אוהב להסתובב בחוץ, להכיר אנשים חדשים ולדבר איתם".
יוסי אב לשלושה ילדים, שניים מתגוררים כיום בניו יורק, והצעיר עתודאי בצבא. כשהוא לא בעבודה, כנראה תוכלו למצוא אותו צופה במשחק כדורגל או כדורסל, או אפילו משחק בעצמו. האמת היא, שהוא אפילו היה שחקן כדורסל בהפועל חיפה :)
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולעבוד, כמה שיותר. וכמובן בריאות, זה הכי חשוב".
יוסי נמצא בתחום מוצרי החשמל כבר למעלה מ-35 שנה, וכיום עומד בראש העסק שלו, המתמחה בתיקון מקררים.
הדבר שמייחד את יוסי בעבודה הוא העבודה עם מקררים יקרים ומורכבים במיוחד. "אני מתקן מקררים מאוד יקרים, כאלה שעולים כמה עשרות אלפי שקלים", הוא מספר. "זאת עבודה שלא הרבה עושים, כי היא קשה ודורשת יותר מאשר עבודות אחרות".
בנוסף, יוסי אוהב להמשיך וללמוד כל הזמן דברים נוספים בעבודה, ולהכיר מכשירים חדשים. "זה אחד הדברים שהכי מאתגרים אותי. אני כל הזמן מכיר עוד כלי עבודה וצריך ללמוד איך להשתמש בהם ואיך לשפר את העבודה שלי. זה מאתגר, אבל אני אוהב את זה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.