כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עמית הוא הנדימן, על כך מספר: "אני נשוי לאישה מדהימה ואבא גאה לשני ילדים מקסימים. אני הבעלים של החברה, אשר מתמחה במתן שירותי הנדימן מגוונים ומקצועיים. כמו כן, אני מתמחה בהרחקת יונים, התקנת רשתות מכל הסוגים ודוקרנים. כל העבודה מתבצעת בתוך הבית בלבד (ללא עבודות סנפלינג מחוץ לבניין). בכל שירות אני שם דגש על מקצועיות, איכות ואמינות, מתוך מטרה לדאוג לשקט נפשי ובית מתוחזק בצורה הטובה ביותר".
תחומי התמחות
:: התקנות אינסטלציה: התקנת ברזים ואביזרי אינסטלציה שונים.
:: שירותי חשמל: התקנת גופי תאורה והחלפת פלאנג'ים לדודי שמש.
:: התקנות לבית ולמשרד: תליית טלוויזיות, מדפים, מראות, וילונות וכל דבר שניתן לקבע לקיר או לתקרה.
:: שירותי מנעולנות (ללא פריצה), החלפת צילינדרים וידיות, תיקון דלתות.
:: התקנת עיניות דיגיטליות, תיקון דלתות וחלונות ממד, כולל נעילה פנימית לחדרים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.