מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.89
מחיר 9.48
איכות 9.77
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרון בן כליפא, גבעתיים.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השירות היה מקצועי והמחיר היה נראה הוגן, אבל היה נראה שהוא רצה שאקנה ברז יקר בנוסף לשירות ואפילו לא הציע לי ברזים נוספים לבחירה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלומי שגב, גבעתיים.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת הראשית של כיורי מטבח בבניין + תיקון צינור פגום בצנרת הראשית של הבניין + פתיחת סתימה בכיור מטבח של דירה.
חוות דעת:
חיים היה מאד זמין והגיע מהיום למחר בבוקר. הוא מקצועי, הגיע עם כל הציוד ופתח את הסתימה כמו שצריך. גם נכנס לדירות לוודא שבאמת פתר את הבעיה. המחיר הוגן ואני מאד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי טיסונה, רמת גן.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה, החלפת ברז באסלה והחלפת ברז בכיור חדר האמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, סיכמנו על המחיר מראש וחיים היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל בוורבסקי, גבעתיים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור במטבח ותיקון צינור של מכונת כביסה.
חוות דעת:
מצוין! הוא ענה מהר בווטסאפ, הגיע יום למחרת, בדק, נתן מחיר הוגן ותיקן על המקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר קור, רמת גן.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו בניין.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאגו ליטמן, רמת גן.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
שירות מצוין! זה היה קצת מסובך והוא היה בסדר גמור. עשה עבודה מקצועית מאוד. הייתה לי שם גם בעיה נוספת של רטיבות, התקשרתי אליו והוא חזר. זה לא היה קשור אליו ובכל זאת הוא עשה מאמץ לעזור. עשה מעבר למה שסוכם. הגיע אפילו לפני הזמן שקבענו וגם המחיר היה הוגן מאוד לדעתי. אני מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלונה שוורץ, רמת גן.
משוב: 06/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! ממליצה בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חגי דוידויץ', גבעתיים.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
שחרור קוו אמבטיה בצנרת ישנה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אנדרי יגודין, רמת גן.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בברז ובצנרת.
חוות דעת:
חיים היה ממש בסדר גמור הכל עבר חלק והוא טיפל במה שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק י. בני ברק.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מים שכלל פתיחה של כ-20 מרצפות, החלפת מקטע בצינור וסגירת המרצפות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 536 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק