מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.88
מחיר 9.46
איכות 9.74
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חבצלת בקר, רמת גן.
אשרור: 28/10/2019
משוב: 23/06/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורי גיגי, גבעתיים.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן וסיים בזמן. נתן אחלה שירות ועשה עבודה טובה. הכל היה מקצועי. רק המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי אפלבים, גבעתיים.
אשרור: 23/10/2019
משוב: 24/08/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 נזילות, ועבודות אינסטלציה נוספות.
חוות דעת:
מאוד אמין, מחירים הוגנים! פשוט מקצוען! מומחה בתחום! אני ממליץ ושמרתי את המספר בפלאפון לכל מקרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל א. רמת גן.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקן נזילה בין סוללה לקיר.
חוות דעת:
מקצועי ואדיב. מומלץ בהחלט.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל פנסטר, רמת גן.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא הגיע בזמן ואפילו הקדים ביחס למה שאמר. עשה את העבודה שלו כמו שצריך וגם המחיר שלו היה כמו שצריך לטעמי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון בן כליפא, גבעתיים.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השירות היה מקצועי והמחיר היה נראה הוגן, אבל היה נראה שהוא רצה שאקנה ברז יקר בנוסף לשירות ואפילו לא הציע לי ברזים נוספים לבחירה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי שגב, גבעתיים.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת הראשית של כיורי מטבח בבניין + תיקון צינור פגום בצנרת הראשית של הבניין + פתיחת סתימה בכיור מטבח של דירה.
חוות דעת:
חיים היה מאד זמין והגיע מהיום למחר בבוקר. הוא מקצועי, הגיע עם כל הציוד ופתח את הסתימה כמו שצריך. גם נכנס לדירות לוודא שבאמת פתר את הבעיה. המחיר הוגן ואני מאד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי טיסונה, רמת גן.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה, החלפת ברז באסלה והחלפת ברז בכיור חדר האמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, סיכמנו על המחיר מראש וחיים היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל בוורבסקי, גבעתיים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור במטבח ותיקון צינור של מכונת כביסה.
חוות דעת:
מצוין! הוא ענה מהר בווטסאפ, הגיע יום למחרת, בדק, נתן מחיר הוגן ותיקן על המקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר קור, רמת גן.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו בניין.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 557 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק