מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.90
מחיר 9.52
איכות 9.80
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי רוסמן, גבעת שמואל.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איגור ש. פתח תקווה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח ובאמבטיה.
חוות דעת:
אחלה שירות! הכל נעשה במהירות, ביסודיות ובמקצועיות. הגיע בהתראה קצרה. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלן לנדה, פתח תקווה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
עבודות איטום בחדר אמבטיה ועבודה נוספת שכללה החלפת צינור ושיפור זרם המים במקלחת.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא קובע ומגיע בזמן, עושה עבודה נקייה ומקצועית, גם מבחינת התשלום היה נח וסביר. הוא מדהים באמת, שיפר לי את כל החוויות הקודמות ומעכשיו הוא האינסטלטור שלי! בן אדם זהב. נשארתי עם תחושות הכי טובות שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ת. פתח תקווה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון כללי של אינסטלציה שכלל תיקוני צנרת, ברז וחיבור ביוב מים אפורים.
חוות דעת:
בעקרון, הייתי מרוצה! למרות זאת, בעל המקצוע לא טוב בגימור. ספציפית הוא נאלץ לפתוח פתח דרך הקרמיקה. יש כלים יעודיים לכך שלא גורמים לשבירת הקרמיקה. הוא אומנם סתם את הפתח כמיטב יכולתו, אך זה לא מקצועי. במקרה שלי זה לא כל כך משנה משום שהתיקון נמצא במקום צדדי, לכן אני בסה"כ מרוצה. הוא סיים את העבודה בזריזות ולדעתי העלות הייתה סבירה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יונתן אוליאנסקי, פתח תקווה.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור; הגיע בזמן והיה אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם ליברמן, פתח תקווה.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במקלחת.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! הוא מקצועי וענה לנו על כל השאלות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי יחזקאל, פתח תקווה.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר פריד, פתח תקווה.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון נזילה מתחת לכיור המטבח.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! דיברנו בבוקר והוא הגיע כבר באותו יום בשעה שנקב בה. עשה את העבודה בצורה מושלמת. כבר מראש אמר מה יהיה התעריף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית כהן, פתח תקווה.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור שכלל החלפת צינורות.
חוות דעת:
ממש היה בסדר גמור. התפוצץ אצלי צינור בלילה וסגרתי את הברז הראשי והתקשרתי אליו בלילה לשאול אם הוא יכול לבוא בבוקר מוקדם כי הייתי בלי מים, הוא אמר שהוא קבע עבודה בשעות הבוקר אבל ינסה להקדים אותה. הוא מאוד השתדל והקדים את העבודה שם כדי שיוכל להגיע אליי כמה שיותר מהר. הוא הגיע בזמן, טיפל בבעיה כמו שצריך בצורה מקצועית והמחיר היה בסדר גמור. הוא היה צריך להחליף ברז וצינורות והוא הצליח לחסוך לי את החלפת הברז. הוא באמת על הכיפאק והלך וקנה בעצמו את כל החלקים. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן ברק, פתח תקווה.
משוב: 25/02/2019
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 543 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק