מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.87
מחיר 9.48
איכות 9.69
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ורד מזרחי, תל אביב.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של המטבח.
חוות דעת:
חיים היה מצוין! הגיע לפני שבת וגבה תעריף רגיל ולא יותר. בן אדם אמפתי, מקצועי, עומד בזמנים, הוגן והגון. אני מאוד ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרון סיני, תל אביב.
משוב: 22/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמצעות לחץ במטבח.
חוות דעת:
הוא היה פה כשעה, ניסה לפתוח בשיטה אחת על ידי פתיחת הסליל בתוך הצנרת. כשזה לא עלה בידו הוא הלך לאוטו להביא איזה חלק ותוך 5 דקות נפתרה הבעיה. הוא לא החליף שום חלק ולכן המחיר שהוא רצה לקחת היה יקר לדעתי אבל בסופו של דבר הוא כן הסכים לרדת במחיר והיה הוגן. בסך הכל הוא אדם נוח, נעים, שאפשר לדבר איתו, הוא בא מהר, רק אני מרגישה שהמחיר היה מוגזם בגלל שלא היו שום חלפים, הוא הגדיר את זה כפתיחת סתימה מורכבת. היו לו הרבה מאוד דברים שהוא היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איריס לביא, תל אביב.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות באמבטיה ובמטבח.
חוות דעת:
הוא הגיע חצי שעה לפני הזמן כי ידע שבאמצע היום בלב תל אביב קשה למצוא חניה. וכך היה - כך שמרווח הביטחון שלקח לעצמו אכן הועיל. היה אדיב ומקצועי, המחיר היה סבבה - פתח את הסתימה באמבטיה עם ציוד מאד מקצועי, עשה זאת במהירות ויעילות, וכשעמד ללכת נזכרתי שיש גם ריח לא טוב שעולה מהכיור של המיטבח. הוא ניגש לעבודה וכאן בילה זמן רב יותר כי היה לא נגיש. למרות זאת תוספת המחיר עבור תיקון הסתימה בכיור המיטבח היתה סבירה מאד. ממליצה עליו מאד, ואשתמש בשירותיו גם להבא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי יער, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח ובצינור של מכונת הכביסה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבירם ת, תל אביב.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, הגיע מהר והשירות טוב. היינו מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסתר נתן, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה בכיור מטבח ומקלחון.
חוות דעת:
הכל היה בסדר ואנחנו מרוצים! הבעיה טופלה והכל מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס פייגין, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא סיים אחרי 10 דקות את העבודה וניקה אחריו. היה ממש מגניב ואני נהניתי מהשירות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר גרון, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של בבניין.
חוות דעת:
חיים היה מצוין, העבודה שלו טובה והשאיר אחריו נקי ומסוגר, הוא הגיע בזמן לעבודה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאלה אנגלברג, תל אביב.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב! פשוט מצוין מכל הבחינות, עשה הכל במהירות והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי גוטברג, תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 567 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק