הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! נסע במיוחד לטמבוריה לקנות מה שצריך אחרי שזיהה את הצורך, היה מאוד אדיב וסבלני, ענה על כל השאלות בנעימות וסבלנות. עשה עבודה יפה מאוד ובמחיר ממש הוגן. בונוס, עשה מעל 200 יום כלוחם במילואים.
הורדת נברשת ישנה ותליית נברשת חדשה, תיקונים בדלתות של ארונות, מדפים והחלפת ידיות של דלת .
חוות דעת:
מדהים! איש מקצועי מהשורה הראשונה עם ידי זהב, אמין, איכותי, עושה עבודה נקייה ומקצועית מאוד. ממליץ בכל לב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהל ז. קרית אונו.
משוב: 02/04/2025
תיאור השירות:
קידוחים להתקנת מדפים, התקנת וילון והתקנת גופי תאורה בבית ישן.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! עבודה יפה ונקייה, עמידה בזמנים, יחס מאוד נעים ושירות מצוין וגם המחיר ממש ממש הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג. ו. חיפה.
משוב: 15/11/2024
תיאור השירות:
תליית מדפים והרכבת רהיטים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הוא היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרי עוז, חיפה.
אשרור: 24/07/2025
משוב: 25/03/2025
תיאור השירות:
תיקון ארון.
חוות דעת:
היה נהדר והיה כיף לעבוד איתו! רביד עזר לי לתקן טעויות בארון שבניתי בעצמי. הוא הגיע בזמן ולא היה לחוץ בזמן. היה לו חשוב לעשות את הכל עד שהייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמה נ. חיפה.
משוב: 16/07/2025
תיאור השירות:
הסרה של אבן 10 ס"מ וטיוח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני בהחלט אמליץ!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ט. חיפה.
משוב: 09/07/2025
תיאור השירות:
סידור שני תריסים ודלת של ארון.
חוות דעת:
היה מעולה! בחור אדיב, אמין וכנה. לא רק שלא איחר אפילו שאל אם אפשרי להקדים והקדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מורן רז, חיפה.
משוב: 08/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מיטת תינוק.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מאוד יעיל ומקשיב לרצונות שלנו, הביא לנו כמה אפשרויות לתיקון המיטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים הלוי, חיפה.
משוב: 10/06/2025
תיאור השירות:
גיזום.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר מ. חיפה.
משוב: 06/05/2025
תיאור השירות:
הרכבת טרמפולינה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הרכיב ממש מהר ובאופן מסודר. פשוט מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 31 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רביד הוא הנדימן, וכך מספר על עצמו: "את הדרך שלי בתחום ההנדימן התחלתי דווקא בתקופה לא פשוטה – עם פרוץ המלחמה וסבב המילואים הראשון. גיליתי שמה שממלא אותי באמת זה היכולת לפתור בעיות לאנשים, להיות שם כשצריך, ולתת שירות בגובה העיניים – עם סבלנות, הקשבה ואמינות. בהתחלה עבדתי עם קבלן בתחום שיפוץ דירות, שם צברתי ניסיון מעשי וידע רחב. בהמשך, החלטתי לצאת לדרך עצמאית ולהתמקד בפרויקטים קטנים – כאלה שמביאים איתם אתגר אך גם סיפוק גדול כשמוצאים להם פתרון נכון. אני מציע מגוון שירותי הנדימן – מתיקונים קטנים, התקנות, עבודות תחזוקה ועד פתרונות מותאמים אישית לכל בית ועסק. כל עבודה נעשית מתוך הקשבה לצרכים שלכם, עם מטרה אחת ברורה - להשאיר אחריי לקוחות מרוצים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.