מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.91
מחיר 9.68
איכות 9.85
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמיחי בן-זכאי, פתח תקווה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שניי ברזים והחלפת צינור בברז נשלף.
חוות דעת:
הוא פשוט מתוק! אין לי מילים, הוא הגיע בזמן, מחיר הוגן. הכל עשר. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רמי בן אשר, פתח תקווה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח.
חוות דעת:
שירות טוב, הגיע בהתראה קצרה והיה מאוד שרותי. אחרי ההחלפה של הברז היתה נזילה, משה הגיע אחרי יום וגם אחרי התיקון היתה נזילה, הגיע שוב אחרי שעה, סידר וכרגע אין בעיות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה א. גבעת שמואל.
אשרור: 17/04/2019
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות ב2 שירותים עם נזילה פנימית, החלפת גומיה בכיור מתחת לכיור בעקבות נזילה ותיקון ברז אמבטיה מטפטף.
חוות דעת:
היה עשר, עבד במהירות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף מימון, פתח תקווה.
משוב: 27/08/2018
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה גולדשטיין, פתח תקווה.
משוב: 13/04/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה נחמד, הוא הגיע בזמן והיה סבלני.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רועי גייזלר, פתח תקווה.
אשרור: 15/08/2017
משוב: 15/06/2017
תיאור השירות:
החלפת זרוע ברז במקלחת.
חוות דעת:
מבחינת כל הקריטריונים - עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה לוי, גבעת שמואל.
אשרור: 05/10/2016
משוב: 25/07/2016
תיאור השירות:
פתיחת 2 סתימות ותיקון נזילה של צינור.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, בהחלט הייתי ממליצה עליו. הוא נתן שירות טוב ומקצועי. יש לי רק דברים טובים לומר עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן אביחיל, גבעת שמואל.
משוב: 12/07/2016
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
העבודה הייתה מצוינת. הוא הגיע בזמן ועזר לי לחסוך בהוצאה בכך שהסביר לי שלא היה צורך בהחלפת כל המנגנון אלא רק בחלק מסוים. מדובר באדם נחמד והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי פרידמן, הוד השרון.
אשרור: 31/03/2016
משוב: 21/10/2014
תיאור השירות:
החלפת ברז בגינה.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. בשיחה בטלפון אמרתי לו שיש שני ברזים להחלפה. כשהגיע בדק את הברז השני ואמר לי לא לגעת אין צורך להחליף בניגוד לדעת הגנן. בזה הוא חסך לי החלפת ברז לשוא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קורין עד, הוד השרון.
אשרור: 29/03/2016
משוב: 04/02/2015
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי ריח לא טוב במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. כשדיברתי איתו בטלפון הוא הסביר מה צריך לעשות - לשפוך מים או לשים מכסה בזמן שלא משתמשים במקלחת וזה עזר לפתור את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2385 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק