מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סדי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.71
מחיר 9.27
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 98 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אפרת אוירבך, ירושלים.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון פנס ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
הם היו מקסימים והוגנים במחיר. נתנו יחס מקסים, טיפלו מהר בבעיה והסבירו מה הבעיה ומה צריך לעשות, היו לעניין חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אליאב פוק, ירושלים.
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג מיצובישי, שנת 2016.
חוות דעת:
היה מצוין! הייית מרוצה מהאמינות ומהמחיר הטוב לטעמי. הייית מרוצה מאוד גם מהעבודה שעשו, הם מקצועיים ומאוד נחמדים, אמינים- בלי להחליף מה שלא צריךף
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל ווימן, ירושלים.
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
טיפול לרכב הכולל החלפת מנוע ברכב מסוג מיצובישי לנסר, שנת 2009.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהם, מהשירות והאמינות. המחיר גם מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף יחיאב, ירושלים.
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
טיפול ובדיקה מקיפה לרכב מסוג מיצובישי, שכלל החלפת ברקסים, החלפת רצועות ועוד.
חוות דעת:
אין עליהם, חבל על הזמן, ממש מעולים. יחס אדיב, עבודה טובה, אנשים טובים והמחיר סבבה לדעתי. זה ה-מוסך, זה המקום להגיע אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי טולידאנו, ירושלים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת חלקים ברכב מסוג סובארו בי 4.
חוות דעת:
השירות והטיפול היו ממש בסדר אבל המחיר היה קצת גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
בנצי קינרייך, ירושלים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים וטיפול 105 אלף ברכב מסוג יונדאי i20.
חוות דעת:
סדי היה מעולה, נתן תחושה שהוא עושה מה שצריך ולא מבלבל סתם, מקצועי, המחיר קצת יקר לדעתי, הגעתי ותוך שעתיים סיים הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל ארגי, ירושלים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שני בולמים קדמיים ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
ממש מעולה. קודם כל הסביר לי כל מה שצריך לעשות, טיפל במהירות האפשרית, לקחו את הרכב לנסיעה לראות אם הוא תקין, בדקו את הרכב לפני נסיעה ארוכה שהיתה לי ואפילו כפינוק קיבלתי שטיפה של האוטו :)
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי עובדיה, ירושלים.
אשרור: 12/08/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לרכב טויוטה ורסו.
חוות דעת:
מבחינת העבודה הוא עשה עבודה טובה, מבחינת המחיר ששילמתי נראה לי שאני לא מרוצה כל כך, זה יקר בעיניי יחסית לעבודה שהוא עשה.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
מעיין מדמון, ירושלים.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק ברדיאטור ברכב של חברת מאזדה 2.
חוות דעת:
מעולה! סופר אמין. עוד לא גבה תשלום כי הבעיה נראתה לנו קטנה וחשבנו שאצטרך לחזור אליו ובסוף הבעיה נפתרה. הוא היה ישר, נתן שירות שחבל על הזמן ועפתי עליו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור בן נון, ירושלים.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
טיפול שמנים והחלפת בלמים אחוריים ברכב מסוג סיאט לאון שנת 2017.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, אהבתי את היחס שלהם. בסך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 98 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק