מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סדי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.72
מחיר 9.29
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אפרת אוירבך, ירושלים.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון פנס ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
הם היו מקסימים והוגנים במחיר. נתנו יחס מקסים, טיפלו מהר בבעיה והסבירו מה הבעיה ומה צריך לעשות, היו לעניין חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אליאב פוק, ירושלים.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג מיצובישי, שנת 2016.
חוות דעת:
היה מצוין! הייית מרוצה מהאמינות ומהמחיר הטוב לטעמי. הייית מרוצה מאוד גם מהעבודה שעשו, הם מקצועיים ומאוד נחמדים, אמינים- בלי להחליף מה שלא צריךף
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל ווימן, ירושלים.
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
טיפול לרכב הכולל החלפת מנוע ברכב מסוג מיצובישי לנסר, שנת 2009.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהם, מהשירות והאמינות. המחיר גם מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף יחיאב, ירושלים.
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
טיפול ובדיקה מקיפה לרכב מסוג מיצובישי, שכלל החלפת ברקסים, החלפת רצועות ועוד.
חוות דעת:
אין עליהם, חבל על הזמן, ממש מעולים. יחס אדיב, עבודה טובה, אנשים טובים והמחיר סבבה לדעתי. זה ה-מוסך, זה המקום להגיע אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו הרוש, ירושלים.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 15000 לסקודה פאביה.
חוות דעת:
גם השירות וגם המחיר היו מעולים לדעתי ואני ממש מבסוט! סדי עבד מהר, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר בקלצ'וק, ירושלים.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ולחצן לפתיחת חלון ברכב של חברת יונדאי i20.
חוות דעת:
אחלה! ישר כשהגעתי הכניסו אותי וטיפלו באוטו. נוסף על כך הבחור היה נחמד ונראה ישר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידית חן, ירושלים.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה ברכב.
חוות דעת:
היו ממש נחמדים ומאוד זריזים. תוך חמש דקות הייתי בחוץ.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אדם בן-דוד, ירושלים.
משוב: 11/12/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתיה גולשמיט, ירושלים.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 והחלפת בלם אחורי לרכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, חבל על הזמן, הכל היה מעולה, העמידה בזמנים השרותיות והם גם נחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אלמוג, ירושלים.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 15,000 ק"מ שכלל החלפת שמן ופילטר אוויר במכונית סקודה פבייה.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד מקצועי, נחמד ואדיב. הזמינות שלו גבוהה, הוא עשה את העבודה במהירות ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 105 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק