אני מאוד מרוצה. הוא מאוד מקצועי, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה מאוד. הוא מאוד השקיע ועשה עבודה מאוד אסטטית. שירות טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איל שמר, שוהם.
אשרור: 28/04/2019
משוב: 25/01/2019
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר קורן, שוהם.
אשרור: 24/10/2017
משוב: 20/08/2017
תיאור השירות:
התקנת גומיה בסיפון במטבח והחלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין באופן כללי והוא תיקן את התקלה לשביעות רצוננו אבל לדעתי המחיר לא היה זול במיוחד,למרות שאין לי בסיס להשוואה. בכל פעם שיש בעיה, מזמין אותו, משאיר מפתח והכל נפתר. אמין ומקצוען.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
בילי סביר, בן שמן.
משוב: 22/03/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הופיע בזמן. היה נעים. איתר את התקלה במהירות. סידר אותה. מצוין. הוא פתר את העניין מאוד בקלות.
זאת דירה בשכירות, הוא עשה עבודה יפה והמחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל ח. מודיעין.
משוב: 26/05/2025
תיאור השירות:
החלפת 2 סיפונים. חיזוק ברז שהייתה בו נזילה ושיחרור צינור כלוא בין הסיפונים.
חוות דעת:
היה סבבה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דניאל ואן סון, רמלה.
משוב: 25/05/2025
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לניאגרה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2779 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.