היינו מרוצים ממנו, השירות היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן והיה אדיב. לא ביררנו מחיר מראש, אבל הוא גם הציע לנו שירות בנוסף לתיקון שעבורו הזמנו אותו בלי להגיד לנו כמה הוא יעלה וכשקיבלנו את החשבונית ממש הופתענו, בדיעבד יכול להיות שהיינו עושים השוואת מחירים, אבל גם אנחנו לא שאלנו לגבי המחיר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אסתר לחמן, נטף.
אשרור: 15/08/2017
משוב: 16/06/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה, החלפת אטמים וניקוי אבנית.
חוות דעת:
אבי היה מאד מקצועי ואדיב. גם תיקן, גם הסביר וגם ייעץ בקשר לדברים אחרים. הייתי מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד קציר, נטף.
משוב: 01/06/2017
תיאור השירות:
החלפת כיור בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אבי מאוד נחמד והיה זמין למרות שהצוות שלו הגיע לבצע את העבודה. כשסיימו לא היתי מרוצה ושדיברתי עם אבי הוא אמר שאני צודק והם נשארו לתקן את העבודה. המחיר היה הוגן ובסוף היתי מרוצה!
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
טל חזן, גבעת יערים.
משוב: 05/04/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת ניאגרה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן ברמן, אורה.
משוב: 08/01/2017
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז
חוות דעת:
האמת, שהיה בסדר אבל ציפיתי ליותר. הוא עשה תיקון ולמחרת כבר הנזילה חזרה, הוא הגיע שוב לטפל בתקלה. לדעתי התיקון הראשוני לא היה איכותי מספיק.
איכות
5
מחיר
4
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
יובל פאטר, אבן ספיר.
אשרור: 19/06/2016
משוב: 29/02/2016
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2779 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.