מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.64
מחיר 9.23
איכות 9.45
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טומי גלנץ, ירושלים.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון של ניאגרה באסלת מונובלוק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מקצועי, אדיב, אחלה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף סינווני, ירושלים.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
אבי היה נחמד, הגיע מהר, כסיים את העבודה לא היה נראה שהבעיה נפתרה, המים באסלה לא חילחלו ישר ויום למחרת עדין הייתה סתימה, אמר שיחזור לתקן אבל לדעתי זאת בעיה יותר רצינית ובסוף הבאתי את השיפוצניק של הדירה והוא טיפל בבעיה ללא עלות.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
תומר זוננפלד, ירושלים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא היה מאוד מקצועי, הגיע בזמן, תיקן את זה תוך חצי שעה ולקח סכום מאוד הוגן. אחרי זה, כשהיתה בעיה, הוא חזר אחרי שבוע ותיקן את זה שוב. בינתיים אנחנו מחכים לראות שהבעיה לא תחזור, אבל בכל אופן אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר אראל, ירושלים.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל וצינור גמיש לאסלה.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, אבי הגיע בזמן, היה נחמד ועבד בצורה נקייה, חמותי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתי ט. ירושלים.
אשרור: 08/04/2019
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה, התקנת ברז ושיפוץ מערכת אסלה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן פ. ירושלים.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מיכל המים של האסלה, החלפת ברז ליד האסלה ופתיחת סתימה בכיור בחדר האמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה מאה אחוז. החלקים להחלפה היו חדשים ישר מהאריזה הסגורה ובאיכות טובה. מדובר באדם חביב ואדיב, אמין שעושה עבודה מקצועית ויודע את מלאכתו, המחיר היה זול ביחס לעבודה והחלקים שהביא. אין לי שום תלונה וכנראה שאזמין אותו שוב במקרה ואצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימה ל. ירושלים.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת בשירותים כולל פירוק והרכבת האסלה.
חוות דעת:
לא הייתי נוכחת בזמן העבודה אבל הבנתי שהיה בסדר גמור, הוא פתר את הבעיה ונראה מקצוען.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאיר עובד, ירושלים.
משוב: 14/10/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה באסלה תלויה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן אך הוא לא עשה את העבודה כמו שצריך . לא תיקן את האסלה והיה אמור להתקשר ולא חזר אלי. בסוף סידרתי את זה לבד.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
ענת ד. ירושלים.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 07/05/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמה דוידוביץ', ירושלים.
משוב: 21/05/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
מעולה ומומלץ. ממש זמין ובא במהירות. הייתה תקלה בצנרת באסלה והוא ממש הגיע בהתראה קצרה של יום למרות שהיו חסימות בכבישים. תוך 20 דקות הוא פתח את הסתימה שהייתה ממש עמוקה. אדיב, מקצועי, נחמד ולקח מחיר סביר שהיה יחסית לסתימה הקשה. הוא עזר לנקות לאחר מכן, וזה לא מובן מאליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1050 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק