מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.26
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.67
מחיר 8.92
איכות 9.30
דירוג כללי 9.26
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מור ד. ירושלים.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין, קיבלתי רושם טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל גור, ירושלים.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
החלפת שגרם לנזילה וברז בכיור באמטיה.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאוד לטובה, הוא מאוד אמין ואדיב, הוא הגיע בהתראה מאוד קצרה ביום שישי וזה עשה הרגשה טובה, הוא גם שלח צילומים של התקלה ושל התיקון, היה מאוד סבלני עם התשלום והיה תקשורתי, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעלה דהן, ירושלים.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא בא ועשה את העבודה, אחרי יומיים הייתה בעיה והוא חזר שוב לתקן אותה ללא חיוב נוסף, הוא מאוד נחמד ונתון שירות מעולה במחיר מצוין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלונה פרידמן, ירושלים.
משוב: 07/08/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור שהתפוצץ באסלה, פתיחת סתימה בכיור והחלפת חלק בצנרת.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע בזמן, היה נחמד והיה ממש אחלה. הכל עובד כמו שצריך ואני מרוצה בהחלט. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה פרלשטיין, ירושלים.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה עמוקה בכיור של המטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי סלע, ירושלים.
משוב: 04/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשתי אמבטיות.
חוות דעת:
אבי היה מקצועי, נחמד והוגן במחיר. הוא הגיע מהר היה וממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה טרביש, ירושלים.
אשרור: 27/07/2020
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ברזי חימום מים בדירה.
חוות דעת:
100 אחוז בהכל! היה לי הרבה אבנית על הכל והוא עשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן אלי, ירושלים.
אשרור: 26/07/2020
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע שוב כי משהו לא הסתדר סופי, פתר את הבעיה, היה נחמד, אחלה של בעל מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגדו אבי, ירושלים.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים כולל החלפת צינור וסתימה בסיליקון.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקצועי וזריז, באמת אחלה של שירות! היה אצלי בעל מקצוע אחר 4 פעמים שניסה לתקן את הבעיה אבל אבי הגיע, זיהה את הבעיה, טיפל במהירות ודאג לבדוק שהכל תקין. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטשה כשר, ירושלים.
אשרור: 16/07/2020
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה באסלה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו. הכל היה מצוין ממש, הוא היה אדיב, עשה עבודה מקצועית והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1170 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק