מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.65
מחיר 9.00
איכות 9.48
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף סינווני, ירושלים.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
אבי היה נחמד, הגיע מהר, כסיים את העבודה לא היה נראה שהבעיה נפתרה, המים באסלה לא חילחלו ישר ויום למחרת עדין הייתה סתימה, אמר שיחזור לתקן אבל לדעתי זאת בעיה יותר רצינית בסוף הבאתי את השיפוצניק של הדירה והוא טיפל בבעיה ללא עלות.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
תומר זוננפלד, ירושלים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא היה מאוד מקצועי, הגיע בזמן, תיקן את זה תוך חצי שעה ולקח סכום מאוד הוגן. אחרי זה, כשהיתה בעיה, הוא חזר אחרי שבוע ותיקן את זה שוב. בינתיים אנחנו מחכים לראות שהבעיה לא תחזור, אבל בכל אופן אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק שובל, ירושלים.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה פשוט 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית אהרוני, ירושלים.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
ניקיון של צינור ביוב.
חוות דעת:
הוא לא אבחן בצורה נכונה את הבעיה, חייב אותנו להחליף אסלה וזה היה מיותר, לא עמד באחריות שהבטיח, הייתה הצפה חוזרת אחרי מספר שעות ונאלצנו לקרוא לאינסטלטור אחר כי לא הסכים לבוא. בנוסף, גרם לנזק כספי גדול.
איכות
2
מחיר
2
זמנים
2
יחס
2
2
כללי
גירסאות
ליאורה גורביץ, ירושלים.
אשרור: 03/06/2019
משוב: 18/01/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור שמחבר בין הקיר לרדיאטור.
חוות דעת:
שירות מצוין. בעל מקצוע נחמד, עמד בזמנים, מקצועי והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר פרטוש, ירושלים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז חיצוני לקיר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, על הכיפאק! הייתי מרוצה מהזמינות שלו, הוא היה נחמד ואדיב, אמר לי את המחיר מראש ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן גורדון, ירושלים.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפה ואיטום צינור 4 בשירותים.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. הוא עמד בזמנים והמחיר שלו טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני גורנבורג, ירושלים.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ידידיה ירושלמי, ירושלים.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של צנרת בניין.
חוות דעת:
בסה"כ היה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר אראל, ירושלים.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל וצינור גמיש לאסלה.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, אבי הגיע בזמן, היה נחמד ועבד בצורה נקייה, חמותי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 912 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק