מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.75
מחיר 9.15
איכות 9.61
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מור דובר, ירושלים.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ לטיפול בצנרת ביתית.
חוות דעת:
היינו מרוצים מאוד. הגיע בזמן, היה סופר אחראי ומקצועי. נחזור אליו בעתיד אם נצטרך.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה בן ארי, ירושלים.
משוב: 09/07/2020
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! הייתי מרוצה מהעבודה. לדעתי היה קצת יקר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רעיה צ'רניאבסקי, ירושלים.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב במטבח.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, הגיע תוך זמן קצר ברגע שהתפנה. המחיר הרגיש לי מעט גבוה, הוא הסביר שהתקלה הייתה רצינית והמחיר בהתאם. בסך הכל הכל תוקן בצורה זריזה ונראה שהכל בסדר בינתיים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מאיר קרני, ירושלים.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
ניסיון לפתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
שירות בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אהוד אלנתן, ירושלים.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבור הניקוז.
חוות דעת:
הגיע יחסית מהר לקריאת חירום. כבר עבדתי איתו בעבר על בדיוק אותה הסתימה. אמנם עבד יותר קשה מפעם קודמת, אבל לקח כמעט כפול. לי היה נראה קצת מוגזם.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
רונן ל. ירושלים.
אשרור: 03/07/2020
משוב: 03/05/2020
חוות דעת:
אבי אמין, חייכן, דייקן והיה זמין וקשוב. תודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון ארגמן, ירושלים.
אשרור: 01/07/2020
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור והוספת ברז בחיבור לשעון המים.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי כהן, ירושלים.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מקצועי, טיפל בתקלה ובסתימה עד לפיתרונה הסופי למרות הקושי והכל הצליח בסופו שלדבר. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס מנמירובסקי, ירושלים.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
החלפה של שני צינורות מהדוד בגג לברז ראשי בדירה.
חוות דעת:
הדעה שלי כלפיו היא קצת חלוקה, מצד אחד הוא באמת היה אדם אדיב, מקצועי, עם זמינות גבוהה והגיע בזמנים שקבענו. מצד שני הוא לא ביצע את העבודה כפי שסיכמנו עליה מראש. סיכמנו על החלפה כוללת של הצינורות מהדוד ועד המפצל. במקום זה, כשהוא הגיע חתך את הצינורות עד המקסימום שניתן ללא השחלה עד המפצל מים כי טען שזוהי עבודה מסורבלת וייתכן ולא יצליח להשחיל את הצינור ויצטרך לקדוח את הקיר. נאלצתי להסכים לסידור זה כי לא הייתה לי ברירה והייתי חייב לתקן את הנזילה. ייתכן וזה יהיה פתח לבעיות עתידיות.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אביגיל זית, ירושלים.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה והחלפת ברז ראשי לפתיחת סתימה בשירותים ובמקלחת.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה! הוא הגיע בזמן, היה נעים ועשה עבודה מקצועית ומהירה. אחרי כמה שעות היה נראה שמשהו עדיין לא תקין והוא חזר במהירות לסדר את זה כדי שנהיה רגועים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1147 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק