החלפת צנרת מים בגינת בניין ותיקון שעון מים בדירה פרטית שכלל החלפת חלק חלוד.
חוות דעת:
היה מצוין! אבי היה זמין והגיע תוך פחות משעה מרגע ההתקשרות עימו ועוד ביום שישי. הוא עשה את העבודה כראוי והיה מאוד נדיב ואדיב, אני ממליצה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עליזה מוסרי, ירושלים.
משוב: 12/04/2021
תיאור השירות:
החלפת צינורות בגג של בנין.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, אמין ועמד בזמנים. המחיר לא זול אבל בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי עידה, ירושלים.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במשאבה חשמלית איטום נזילה ליד שעוני המים מחוץ לבניין התקנת סיפון והחלפת ראש ברז בשירותים.
חוות דעת:
השירות היה ממש סבבה, הוא בנאדם מדהים המחיר לדעתי קצת יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
סופי דיאמנט, ירושלים.
אשרור: 01/05/2018
משוב: 01/03/2018
תיאור השירות:
החלפת צנרת מים (חנוכייה שלמה) בבניין מגורים.
חוות דעת:
עשה עבודה גדולה טובה ומצוינת, עבודה נקייה ויפה. עניין התיאום היה קצת בעייתי. אני מעדיפה לתאם מראש.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
פנינה חורי, ירושלים.
משוב: 11/10/2017
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים, תיקון נזילה בצנרת, פתיחת סתימה בצנרת של הבניין והארכת סיפון.
חוות דעת:
הוא היה נהדר ממש. הוא עבד אצלי למעלה משעה, היה מקצועי ועשה עבודה יוצאת מהכלל, היה ברור לעין שהעבודה הייתה יסודית. הוא הגיע בזמן בהתראה קצרה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית בר, ירושלים.
משוב: 16/09/2014
תיאור השירות:
החלפת דוד ותיקון פיצוץ בצנרת הבניין שהשפיעה על כמה דירות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא מקצועי, זריז ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אורי לונדון, ירושלים.
משוב: 14/02/2014
תיאור השירות:
החלפה של צנרת של בניין.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! הוא הגיע בזמן, הוא אפילו קבע לבד עם השכן, לא הייתי צריך לרדוף אחריו, להפך!:) הייתה לי עבודה מאוד מסובכת לעשות בדירה, הצינורות היו רקובים לגמרי, והוא החליף לי את הצנרת .הוא היה מקצועי, עשה מה שצריך לעשות והיה מאוד סבלני לדיירת, התייחס מאוד יפה, הוא באמת יצא מגדרו! הוא עבד שם יום שלם. אני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סער פלדמן, מודיעין.
משוב: 19/12/2021
תיאור השירות:
החלפת צנרת ברזל בגג המתחברת מדוד השמש לצנרת הבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות של אבי היה אדיב, הוא היה זמין והגיע מהר מאוד פעמיים, פעם אחת לאבחון ופעם אחת כדי לפתור את הבעיה. אני ממש מרוצה ממנו, הוא היה מאוד אמין, במקום להחליף את כל הצנרת הוא מצא פתרון זול ויעיל וכך חסך לי הרבה. ברור לי שאפנה אליו שוב אם תהיה לי עוד תקלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2435 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.