מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.56
מחיר 9.10
איכות 9.47
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורון כהן, מודיעין.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת בולמי זעזועים במכונת כביסה.
חוות דעת:
בחור עשר! מקצועי, דייקן, אדיב והיה על הכייפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף ולר, מודיעין.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה תיק תק. מעבר לכך, הוא לא לקח הרבה כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב בן-דוד, מודיעין.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה באינטרפוץ.
חוות דעת:
ממש נחמד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילנה דינר, מודיעין.
אשרור: 07/07/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מחלק מים ראשי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות נפלא. אני אחרי ניתוח וקצת מוגבלת ומצאתי את עצמי לבד עם שטפון רציני וללא מים. אבי ענה מיד - הרגיע והגיע ממש מהר למרות שהיה בירושלים. היה אדיב, מקצועי, מהיר, הגון וממש מקסים. פתר את הבעיה ונתן שירות מעל ומעבר. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי ק. מודיעין.
משוב: 31/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי ביוב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן וינקלר, לפיד.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת חלקים בצנרת חיצונית.
חוות דעת:
הוא עבד באופן יפה ומסודר, והיה מאוד מקצועי. הוא היה איתי בקשר במהלך העבודה ואני מרוצה מהתוצאה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה א. מודיעין.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח כולל החליף אטמים שחוקים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הגיע מהר, התקשרנו בערב - הגיע על הבוקר שלמחרת, טיפל במקצועיות, נתן טיפים לתחזוק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מלכה, מודיעין.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, לדעתי העבודה היתה ארוכה ולקח כמה ביקורים עד שהבעיה נפתרה, הוא דייק בזמנים, היה נחמד ושירותי, ולקח מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עופר בר, לפיד.
אשרור: 10/05/2019
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מתאם ברז מקלחת שבור והחלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
קודם כל אבי הוא איש מקסים. התקשרתי אליו במוצאי שבת לאחר שהצינור התפוצץ לנו בבית והיינו ללא מים. הוא הבטיח להגיע ביום ראשון לאחר עבודה אחרת ואכן כך עשה וגם עדכן כשהיה לו עיכוב. את התקלה הוא פתר במהירות וביעילות. ביקשתי ממנו גם להחליף ברז במטבח. המשימה הייתה לא פשוטה אבל הוא עמד בה בכבוד ולא ויתר. סהכ עבד כשעתיים. מחיר העבודה היה הוגן והשירות 10. הכל ברוגע ובנעימות ובשיא המקצועיות. אני ממליץ מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק קליין, מודיעין.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת רקובה בבניין וביצוע מעקף צנרת.
חוות דעת:
אבי היה בסדר גמור, הוא עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 973 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק