היה בסדר גמור, אני מרוצה ממנו. הוא עשה את העבודה טובה והכל הסתדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלינור א. נתניה.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד ל. מודיעין.
משוב: 28/10/2025
תיאור השירות:
איתור ותיקון סתימה בסיפון כיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. התקשרתי אליו בשבת והוא הגיע. גם המחיר היה הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודית פורמן, ירושלים.
משוב: 27/10/2025
תיאור השירות:
החלפת פילטר.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן הלמן, ירושלים.
משוב: 27/10/2025
תיאור השירות:
החלפת בוילר ופיקוח על החלפת בוילר.
חוות דעת:
אבי הגיע מעכשיו לעכשיו כאשר התפוצץ הבוילר. בהמשך תפקד כקבלן המפקח על החלפת הבוילר. כאשר התגלו תקלות בהתקנת הבוילר החדש, דאג שיתקנו אותן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
זהבית ג. ירושלים.
משוב: 26/10/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימות במטבח ובאמבטיה.
חוות דעת:
אבי הגיע אלינו ביום שישי, בהתראה ממש קצרה, לפתוח סתימות במטבח ובאמבטיה. היה מקצועי ואדיב. מחירים הוגנים. ממליצה בחום. היה באמת שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוראל ששון, מבשרת ציון.
משוב: 24/10/2025
חוות דעת:
השירות היה מעולה מהרגע הראשון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר פז, ירושלים.
משוב: 23/10/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו הראשי של הבניין לביוב של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בשעה שקבענו, היה נחמד מאוד ופתר את הבעיה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פבל הילפקין, ירושלים.
משוב: 22/10/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז ראשי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2902 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.