יוסף התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
יונית הררי אנגל, ירושלים.
משוב: 09/11/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה עבור שורדת אלימות בהתנדבות.
חוות דעת:
יוסף עשה עבודה נהדרת והיה ממש נחמד!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי יוסף
שירות זה נעשה עבור עמותת מחדש - נשים שורדות אלימות.
דן ביסמוט, ירושלים.
משוב: 03/11/2025
תיאור השירות:
תיקון מגירות אמבטיה ברהיט ישן ובמצב קשה מאוד.
חוות דעת:
יוסי במקצועיות ובאדיבות רבה תיקן באופן מושלם. איש נחמד, מקצועי ויעיל ביותר. הייתי חיובי ממש מהכל ולמרות הודעה מראש על המחיר, בסוף עשה הנחה כיון שהשתמש בחלקים שלו. ממש אדם ישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל דור, ירושלים.
משוב: 03/11/2025
תיאור השירות:
תיקונים קטנים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר נובוסלסקי, ירושלים.
משוב: 29/10/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס, תיקון ידית של דלת, החלפת סיפון ושקע חשמל.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטע הוכהויזר, ירושלים.
משוב: 27/10/2025
תיאור השירות:
תיקון ברז, מתגים בחשמל, החלפת נורה ותיקון תריס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא היה מאוד נעים ואדיב. הגיע ממש מהר ותיקתק את כל העבודה. הרגיש מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריה ברגר, ירושלים.
משוב: 12/10/2025
תיאור השירות:
התקנת ברז ותיקון כיור.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא כץ, ירושלים.
משוב: 08/10/2025
תיאור השירות:
תלייה של מפזר חום, התקנת מנורות לד, כיוונון דלת ארון ומגירה, תיקון נזילה בברז.
חוות דעת:
בעל מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. התמודד בקלות עם מגוון של עבודות. העבודה הייתה מקצועית ונקייה. כשהתגלה עוד עניין קטן, קפץ אלינו גם למחרת. היה אדיב ודייקן. אפילו הסביר בסבלנות מה הוא עושה לילדים הסקרנים שהתרוצצו סביבו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאה וינגרטן, ירושלים.
משוב: 08/10/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס וצירים בדלתות ארון.
חוות דעת:
היה שירות מצוין. הוא היה אדיב מאוד, נחמד ושם לב לכול מיני דברים שלא אמרתי לו. הוא גם תיקן עוד כמה דברים קטנים שלא סוכם מלכתחילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 68 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יוסף הוא הנדימן, על כך מספר: ״עוד כילד אהבתי להבין איך דברים עובדים, לתקן ולחדש כמעט כל דבר. אני נהנה מאוד לעסוק בתחום התיקונים, ההרכבות ותחזוקת בתים ועוד יותר נהנה לתת שרות. בנוסף יש לי סדנה בה אני מתכנן ויוצר עבודות מיוחדות וייחודיות״.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.