היה פיצוץ בצינור מים חמים בברז כיור חדר רחצה
דוד המליץ להחליף ברז כי הוא כבר היה גמור
ועשה עבודה יפה מאוד אחלה בחור
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה אליאב, רחובות.
משוב: 21/05/2025
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי ק. נס ציונה.
משוב: 13/05/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור של ברז נשלף גרוהה.
חוות דעת:
היה שירות מצויין , הגיע בזמן הקפיד לבצע עד למתן מענה מושלם, כולל ניקוי בגמר העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל פויגל, יבנה.
משוב: 11/05/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דוד היה פשוט אלוף!! אנושי ומקצועי ברמות שטרם הכרתי!! מאחל לכל אחד שזקוק לשירותי אינסטלציה להשתמש בבעלי מקצוע שהם לכל הפחות 70 אחוז מדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 30/05/2025
תיאור השירות:
תיקון חלק בניאגרה שהיתה ממנה נזילה סמויה
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושרי ח. חולון.
משוב: 29/05/2025
תיאור השירות:
רמה גבוה מאוד !!!! איש מקצוע ברמה גבוה
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בוריס פיצחידזה, חולון.
משוב: 29/05/2025
תיאור השירות:
שחרור סתימה בכיור מטבח, כולל פתיחת קיר לגישה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דוד היה מצוין, הוא בן אדם טוב ומקצועי, פשוט אין מילים! כל הכבוד לו, ציון עשר פלוס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עפרה בן יעקב, רעננה.
משוב: 26/05/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור ותיקון נזילות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנדריי ברוזגול, ראשון לציון.
אשרור: 26/05/2025
משוב: 25/03/2025
תיאור השירות:
החלפת נקודת מים, ברז ניל, התקנת ברז נשלף וסיפון לכיור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
קשוב, קפדן, שואף לעשות עבודה הכי טוב שאפשר, נעים וידידותי, גמיש במחיר, מגיע בזמן, זמין ומוכן לתקן עם יש בעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהונתן ה. חולון.
משוב: 20/05/2025
תיאור השירות:
התקנת שתי אסלות מונבלוק ו4 ברזי ניל.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 100 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.