קסם של בחור, אין דברים כאלה, הגיע במהירות, מקצועי מאוד ויסודי. ומעל הכל בן אדם זהב. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי ק. נס ציונה.
משוב: 13/05/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור של ברז נשלף גרוהה.
חוות דעת:
היה שירות מצויין , הגיע בזמן הקפיד לבצע עד למתן מענה מושלם, כולל ניקוי בגמר העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל פויגל, יבנה.
משוב: 11/05/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דוד היה פשוט אלוף!! אנושי ומקצועי ברמות שטרם הכרתי!! מאחל לכל אחד שזקוק לשירותי אינסטלציה להשתמש בבעלי מקצוע שהם לכל הפחות 70 אחוז מדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניקה פ. תל אביב.
משוב: 12/08/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח והתקנת נקודה למדיח.
חוות דעת:
וואוו! בחיים לא נתקלתי באיש מקצוע כמו דוד! חזר פעמיים להתקין נקודה למדיח, עד שהכל עבד. ביצע גם החלפת ברז במטבח. הכל עובד מצוין עכשיו. הוסיף קידוח והתקנה במתנה. היה שירותי ואדיב. איש ישר ומקצועי - מומלץ ברמות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטלי חן, בת ים.
משוב: 07/07/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה מדהים! רוצה להמליץ בחום על דוד. הגיע מהר, היה מאוד אדיב, זריז ומקצועי. החליף לנו ברז במטבח במהירות וביסודיות, והשאיר אחריו מקום נקי ומסודר. אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו – בהחלט אזמין אותו שוב בעתיד. תודה רבה דוד!
היה מצוין, אני מרוצה מהכל. הגיע בזמן שנקבע, ביצע את כל העבודה לשביעות רצוני ועזר בנושאים נוספים. כמו כן ביצע את הרכישות של המוצרים והיה פעמים בחנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביה ת. חולון.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
התקנת מנגנון מונבלוק וברזים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קטיה רבזין, חולדה.
משוב: 29/06/2025
תיאור השירות:
התקנה של ברז וסיפון במטבח חדש כלל חיבור מדיח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! עשה עבודה יסודית, היה מאוד נעים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאי י. חולון.
משוב: 22/06/2025
תיאור השירות:
התקנת שירותים והחלפת ברז.
חוות דעת:
היה מושלם! היה אנושי ואכפתי ממש. היה כיף לראות שיש אנשים כאלה היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 149 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.