דוד היה מדהים! הוא הגיע מהר, עשה עבודה יפה מאוד, היה אדיב, סבלני והגון מכל הבחינות. אני שמרתי את המספר שלו ומבחינתי הוא האינסטלטור הקבוע שלי מעכשיו, הכל 10! אני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל זיידנר, גבעתיים.
משוב: 27/02/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו כ. רמת גן.
משוב: 06/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר, אדיב ואיכותי. ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי עמוס, רמת גן.
משוב: 02/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים של חנות.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילי יצחקי, רעננה.
משוב: 13/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מטבח וביצוע מעקף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא עבד בתיאום איתי, יש לו יחסי אנוש טובים והיה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניקה פ. תל אביב.
משוב: 12/08/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח והתקנת נקודה למדיח.
חוות דעת:
וואוו! בחיים לא נתקלתי באיש מקצוע כמו דוד! חזר פעמיים להתקין נקודה למדיח, עד שהכל עבד. ביצע גם החלפת ברז במטבח. הכל עובד מצוין עכשיו. הוסיף קידוח והתקנה במתנה. היה שירותי ואדיב. איש ישר ומקצועי - מומלץ ברמות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ש. ראשון לציון.
אשרור: 10/08/2025
משוב: 11/06/2025
תיאור השירות:
תיקון מצוף במיכל הדחה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, עבד בצורה מקצועית ונקיה. המחיר הוגן לדעתי ואפילו פחות מהצעת המחיר הראשונית. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן ארבל, ראשון לציון.
משוב: 05/08/2025
תיאור השירות:
החלפת שתי אסלות וניאגרה, כולל פירוק והרכבה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב! דוד מקצועי וגם איש נחמד ועשה עבודה מצוינת ואחראית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד בם, חולון.
משוב: 29/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבור ביוב.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן מגן, חולון.
אשרור: 27/07/2025
משוב: 27/04/2025
תיאור השירות:
התקנת תמי 4 והחלפת שני מסננים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
האמת הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 149 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.