דוד היה מעולה! הוא ממש מקצוען, ישר קלט מאיפה הנזילה וסידר את הכל מהר. הוא היה ממש נחמד וביקש מחיר ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי בן דוד, בת ים.
משוב: 23/04/2025
תיאור השירות:
שיפוץ ניאגרה וברז דולף בשירותים.
חוות דעת:
בחור מקסים, מעניק שירות מהמם, ממליץ בחום רב. הגיע מהר ועבד בזריזות. גבה מחיר הגון בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יערה אלדמע, חולון.
אשרור: 20/04/2025
משוב: 17/02/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז ניאגרה, חיבור והתקנה של ניאגרה.
חוות דעת:
דוד היה מאוד אדיב, התאמץ להגיע ביום שישי בהקדם ולתת מענה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינה ברון, חולון.
אשרור: 02/01/2025
משוב: 03/11/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דוד הוזמן על מנת לתקן נזילה בניאגרה. דוד הגיע בזמן ועם מוטיבציה גדולה ואכפתיות לתקן את התקלה. דוד נעים הליכות. יחד עם זאת, בתחום המקצועי נראה כי נמצא בתחילת דרכו, אינו שולט ברזי המקצוע ועדיין זקוק לתהליך התמקצעות. הגיע לביצוע העבודה עם כלי עבודה חלקיים, לא נראה כי הוא מיומן בתפעול כלי העבודה. בסופו של דבר ולאחר כ3.5 שעות עבודה לערך, התקלה סודרה. דוד הביע אכפתיות לאחר תיקון התקלה, התקשר ושלח הודעה שבכל עניין הוא נמצא עבורנו. דוד אדיב ונעים אולם התחום המקצועי לוקה בחסר בעיניי.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
7
יחס
10
תגובת העסק:
צר לי לשמוע שזאת חווית הלקוח , התקלה נפתרה ומפה והלאה רק אשתפר בזמנים :)
6
כללי
יאנה ב. ירושלים.
משוב: 01/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
מדהים, איש מקוע טוב ואחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון ח. רמלה.
משוב: 25/06/2025
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין! אבחן את הבעיה במהירות ופתר אותה במקצועיות, לא ניסה לדחוף החלפה של דברים. היה מקצועי והוגן ויש לו גם גישה ממש טובה, כיף לקבל שירות מבנאדם כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי ריגלר, נתניה.
אשרור: 20/06/2025
משוב: 21/04/2025
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
דוד היה נפלא. הגיע תוך חצי שעה, בדק, תיקן במקצועיות והכי חשוב הכל ביושר, הגינות ואדיבות מרובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל דניאלי, רחובות.
משוב: 08/06/2025
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מקסים! הגיב במהירות לקריאה ותוך שעה הגיע אלי. בבדיקה התברר שכל ההתקן לא תקין, לא רק גומייה. הוא נסע במידי והביא את החלק בזמן קצר. בסיום העבודה ניקה את הלכלוך. לדעתי המחיר היה מאד הוגן. ממליץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 30/05/2025
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה עקב נזילה סמויה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ש. ג. מזכרת בתיה.
אשרור: 27/06/2025
משוב: 21/04/2025
תיאור השירות:
החלפת אינטרפוץ ועוד שני ברזים למילוי מים לניאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מקצועי מאוד והיה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 145 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.