הוא עבד בתיאום איתי, יש לו יחסי אנוש טובים והיה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עפרה בן יעקב, רעננה.
משוב: 26/05/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור ותיקון נזילות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה כהן, כפר סבא.
משוב: 11/02/2025
תיאור השירות:
תיקון דוש מקלחון, אסלה, צנרת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מדהים! באמת מקצועי, אמפתי, נעים ומנומס. ממולץ ביותר, חווית שירות נפלאה תודה תודה ענקית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נוגה אלמליח, ראשון לציון.
משוב: 05/10/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי ותוך 20 דקות פתר את הבעיה. לא דירגתי את המחיר כי לא עשיתי השוואה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בנ ספ, רחובות.
משוב: 05/10/2025
תיאור השירות:
התקנת מדיח כלים.
חוות דעת:
דוד הגיע אליי מהר, עבד בצורה זהירה, והתייחס אליי ואל אשתי בצורה נעימה, מכבדת, וסבלנית. הוא ענה לי על כל השאלות ואפילו נשאר כעשר דקות אחרי ההתקנה כדי שנפעיל את המדיח ונוודא ביחד שאין דליפה. פעם הבאה שאני צריך אינסטלטור, אני יודע אל מי לפנות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שו י. בת ים.
משוב: 28/09/2025
חוות דעת:
מקצוען ממש! אין מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה א. נס ציונה.
אשרור: 28/09/2025
משוב: 29/06/2025
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ של צינור בגינה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה נהדר! דוד חפר ובדק הוציא והחליף את החלק הפגוע. עשה עבודה טובה. אישיות נעימה ואמינה ואפילו הבטיח שאחרי שהמקום יתייבש הוא יבוא בהתנדבות לפזר את החול. (אנחנו זוג מבוגר ומאוד התרשמנו ממנו).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון בן סימון, יבנה.
אשרור: 28/09/2025
משוב: 05/06/2025
תיאור השירות:
פירוק אסלה והחלפה לאסלה חדשה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נופר בר, ראשון לציון.
אשרור: 26/09/2025
משוב: 18/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! איש נעים. שירות מעולה ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניבה שמיר, נס ציונה.
משוב: 21/09/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור במתקן מים מתוצרת תמי 4.
חוות דעת:
דוד היה בסדר גמור! הוא היה ממש נחמד ונתן מחיר הוגן בעינינו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 169 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.