מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גדי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.90
מחיר 9.62
איכות 9.91
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שמשון הרלינגר, רחובות.
משוב: 17/10/2019
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע לבדוק סתימה בביוב. מצא שהכול תקין, ווידא שאין בעיה לקח עלות ראויה לביקור שכזה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
גלעד כהן, רחובות.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה ותיקון נזילה ממיכל ההדחה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל אופק, רחובות.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
לא הייתי בבית, אבל נראה שהוא עשה עבודה טובה. הוא הגיע מהר, כי הייתה שם בעיה מורכבת והוא פירק את האסלה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
8
כללי
גירסאות
איילת דורון, נס ציונה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה מצויין! אמין, הגיע בזמן, נחמד ומסביר, תיקן הכל במהירות ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן בוני, רמות מאיר.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי,עשה עבודה טובה, אבל לדעתי המחיר קצת יקר כי את עבודת החפירה אני כבר ביצעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אברי אסולין, מזכרת בתיה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הגיב מהר מאד לפניה שלי, עשה את העבודה במהירות, לאחר מכן הוא בדק אקסטרה ולעומק את המקום לראות שאין דברים אחרים שחוסמים את המקום, היה נחמד מאד וגבה מחיר הגון לחלוטין. מרשים מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת רייך, יבנה.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ומצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
גדי הגיע במהירות ודאג להיות איתי בקשר טלפוני.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטי אביטבול, רחובות.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צנרת במטבח שכלל החלפת צינור וריצוף מחדש.
חוות דעת:
התפוצץ לנו צינור במטבח, הזמנו איש מקצוע ששבר את הבלטות כדי להגיע לצינור, הוא היה ממש יקר ולכן הזמנו את גדי. איך שצלצלתי תוך רבע שעה הוא היה אצלי, הוא נתן הצעת מחיר הכי נמוכה והכי הוגנת מתוך 3 אחרים שזה הפתיע אותי. הוא עשה עבודה מדהימה, החליף את הצנרת והשלים את הרצפות. ללא ספק נשתמש בשירותיו בהמשך, הוא פשוט עם יחסי אנוש מדהימים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה בן דיין, נס ציונה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון סיפון.
חוות דעת:
שירות מהיר, הוא טיפל בבעיה במקצועית ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ר. רחובות.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה סמויה.
חוות דעת:
סבבה, אני מרוצה מהעבודה, התאמץ והשקיע, מקצועי, עומד בזמנים ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 226 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק