מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גדי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.62
איכות 9.86
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טל חדד, נס ציונה.
אשרור: 30/01/2020
משוב: 31/05/2019
תיאור השירות:
הרכבה מחדש של ברז במקלחת.
חוות דעת:
הכל טוב, היה נחמד, שירותי, המחיר היה סביר, הברז במקלחת התנתק מהמקום והיה צריך להוציא חלק שנתקע בצנרת, הוא עשה את העבודה בצורה זהירה והכי מקצועית שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד בוקובזה, נס ציונה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפה בצנרת חיצונית וטיפול בריח רע שעלה בבית מהביוב.
חוות דעת:
היה לנו ריח לא טוב בבית שעלה מהביוב והוא פתר את הבעיה, הוא היה עשר! עמד בזמן, עבד טוב והמחיר היה הוגן בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ואדים קוגן, רחובות.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
בדיקה לצורך תיקון נזילה בצינור בקיר.
חוות דעת:
גדי הגיע בזמן שקבענו, ניסה לתקן את הנזילה אך לא הצליח. הוא לא הסכים לגבות תשלום אך החלטתי לתת לו בכל זאת כי הוא באמת היה בסדר גמור. אני איעזר בו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי אוליאל, נס ציונה.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 24/10/2019
חוות דעת:
מקצוען. מיד ידע היכן לבדוק ואיך לטפל, נתן המלצות לטיפול עתידי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר נ. נס ציונה.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה.
חוות דעת:
פשוט מלך, בא בערב בהתראה קצרה ופתר את הבעיה במהירות, במקצועיות ובעיקר בסבלנות ועם חיוך :) חשוב לציין שבמחיר הוגן. בוודאות איעזר בו שוב בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל גרין, רחובות.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרזב.
חוות דעת:
מעולה! היה לי הצפה בבית והתקשרתי אל גדי בערב, הוא אמר שהוא כבר לא עובד אבל הגיע בכל זאת ואמר לי מראש שהמחיר יהיה טיפה יקר. סך הכל הוא היה מקצועי ונחמד והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטי אביטבול, רחובות.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צנרת במטבח שכלל החלפת צינור וריצוף מחדש.
חוות דעת:
התפוצץ לנו צינור במטבח, הזמנו איש מקצוע ששבר את הבלטות כדי להגיע לצינור, הוא היה ממש יקר ולכן הזמנו את גדי. איך שצלצלתי תוך רבע שעה הוא היה אצלי, הוא נתן הצעת מחיר הכי נמוכה והכי הוגנת מתוך 3 אחרים שזה הפתיע אותי. הוא עשה עבודה מדהימה, החליף את הצנרת והשלים את הרצפות. ללא ספק נשתמש בשירותיו בהמשך, הוא פשוט עם יחסי אנוש מדהימים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן שובל, רחובות.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח, ברז אמבטיה וסיפונים.
חוות דעת:
ממש אין מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל נחום, רחובות.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת מים חמים.
חוות דעת:
מקצועי וידידותי. הגיע בזמן, זיהה את הבעיה ותיקן במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס מלמוד, רחובות.
משוב: 10/11/2019
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 263 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק